sola26 Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Ikke farlig for gravide det?står på pakka at gravide ikke skal spise det men.det er kanskje en annen grunn.det er vell for at vi ikke skal slanke oss?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Jeg aner ikke, har aldri smakt... Men jeg ville nok fulgt fabrikantens anbefaling, og funnet noe annet å spise som mellommåltid! Det er jo så mye godt! Og er det sjokoladen du er sugen på kan du jo unne deg litt i ny og ne! )
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Søkte litt på nett, og fant ut at de frarådes gravide og barn fordi de inneholder endel vitaminer etc man ikke bør få for mye av, samt at de inneholder mye kalorier i forhold til næring og er ment å erstatte et måltid. Gravide bør ikke benytte måltidserstattere, men heller spise variert. )
sola26 Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2011 Uff! Jeg som har spist bar hver dag nå:-( er veldig tidlig gravid da.har akkurat testa positivt.Så håper det ikke er for seint å slutte med bar nå.
firebarnsmum Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har spist det innimellom, som mellommåltid i stedet for brødskive. Da når jeg har vært ute på farten og fått behov for noe i magen, har ikke brukt det som slankemat. Må innrømme at jeg ikke har lest på pakken, så har ikke fått med meg at gravide ikke skal spise det... Går ut ifra at det er fordi gravide ikke skal slanke seg. Synes det er hendig og ha med seg i veska, så håper jo at det ikke er farlig.
firebarnsmum Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Hmm, leste lenger opp her at det er pga vitamininnhold. Får lete opp noe annet hendig og ha i veska da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå