Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Det må være strekningen Skarbøvik-Lerstad, og jeg har hørt bare negativt om Grønmyr, så det er ikke aktuelt.. Er heller ikke fan av store barnehager, og trenger HJELP her..!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Grønmyr har fått mye pepper. men er faktisk gode barnehager. mine barn stoor trivs. har mange venner. personalet er engasjert. barna mine har lært masse masse. ' (jeg jobber selv i b-hage og stjelet mange ideer fra de ) synd for deg og ditt barn om du ikke vil gi dem en sjanse før du har prøvd. det fins gode avdeliger i grønmyr på lik linje med en b-hage som er liten. -og dårlige. jeg tenker at der det er mange voksne så er der mange øyne og ører, som sier ifra om noe ikke er bra. i en liten b-hage, så er ofte de voksne så "gode venner" at de ikke sier ifra tilhverandre på same nivå.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Kulur Olsvika barnehage, ikke base barnehage :-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Både Grønmyr og Olsvika er store barnehager, og i tillegg så sliter de med mye sykemeldinger blandt personalet og stadig utskiftninger av personalet. Om du vil ha en liten barnehage så anbefaler jeg Skarbøvik bhg, Klipra bhg, Fjelltun bhg og Nørvelia bhg.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 har du sjekket syke prosenten hos alle b-hagene du nevner?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Hvordan vet du at de "sliter" med sykmeldinger? Og hvordan vet du at disse andre du nevner ikke sliter med det samme? Bare lurer Enten jobber du der selv, ellers er det noen som ikke har overholdt taushetsplikten sin.. og ja, da vil jeg heller ikke anbefale disse barnehagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå