Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 som jeg blir påført under sex, kampsport og til og med legebesøk. andre som har det sånn ? syns det er rart, men litt artig. sexen er grei nok, der er det aldri snakk om forferdelig smerte, hehe - men jeg liker å bli banket under kampsporttrening, og jeg syns det er greit å bli kuttet og stukket i under legebesøk. DET syns jeg er sprøtt, for bare for noen få år siden, klarte jeg knapt å sitte på legekontoret uten at jeg ble dårlig. i dag var jeg hos legen for å fjerne en glassbit i foten, og da hørte jeg meg selv si at han skulle gjøre det uten bedøvelse! Her var det snakk om kutting med skalpell, og sying etterpå. jeg følte meg halvgal, og legen forventet at jeg skulle angre meg og be om bedøvelse. jeg har tidligere blitt kuttet i skjedeåpningen 2 ganger også uten bedøvelse. hvorfor gjør jeg dette ?? andre som har det sånn ? :-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Hvordan liker du det da? Blir du tent av smerten, eller syns du bare det er sånn godt-vondt? Jeg syns det er litt digg å bli tatovert, det er en slags deilig smerte, men jeg blir ikke tent av det da
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Under sex blir jeg selvsagt tent, og det gjør jeg IKKE hos legen eller på trening:-) Men hos legen og på trening skjer det noe i kroppen, noe jeg liker! Et slags "rush" av et eller annet slag! :-D Jeg vil ikke beskrive det som en artig opplevelse, men får iallefall noe veldig positivt i meg akkurat i det det står på. Og etterpå knegger jeg for meg selv og er rimelig selvfornøyd....:-D (etter sexen knegger jeg IKKE ;-)) Kanskje du har det samme med tatovering som jeg har med mine greier ? Jeg tatoverte meg for lenge siden, og husker at det var mer irriterende vondt, og sårt, men det var da altså før jeg fikk for meg at smerte er godt;-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 liker det ikke, men det er helt greit å få seg en trøkk på trening enten det er kampsport eller ekstremsport. har blitt påført så utrolig mye smerter gjennom helsevesenet at der er jeg faktisk blitt mer pysete - ihvertfall når de ikke sier i fra at det kan gjøre vondt først. (ble operert en gang uten bedøvelse bl.a.)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 skjønner at du ser annerledes på det når du har vært igjennom mange ubheagelige episoder på sykehus. Da skal det godt gjøres å ikke bli pysete. synsd et er forferdelig å høre at du har blitt operert uten bedøvelse! hva var det som gikk galt?!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Jeg elsker smerte når jeg har sex. Digger å bli pisket hardt, bli bitt, kloret, bli tatt hardt analt osv. Har også en rimelig høy smerteterskel og tåler mye. Men tenner nok kun på smerte i senga. Ellers er det bare sånn at det ikke plager meg så veldig.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Au....! Det du beskriver får min sexsmerte til å bli barnemat, hahaha:-D kloring og pisking, altså...? Går det hull på huden ??
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Hehe..... Hvem kan ikke like å bli kuttet i med skalpell, sydd i med nål og tråd, pisket til blods og bitt og klort ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå