Gå til innhold

Hva med "FEITE" folk i svømmehallen?? vemmelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er der for å kose seg med ungene sine, bader og leker.

er det vemmelig å?

jeg er overvektig å føler meg beglodd og hånet av andre damer/jenter.

føler dem ser ekstra på meg i dusjen osv.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er overhode ikke vemmelig. Alle har rett til å stille i svømmehallen uten å føle seg beglodd...

Håper det er bare noe du føler og at det ikke er noe som faktisk er tilfelle

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg håner ingen som er overvektige i svømmehallen. Nesten tvert i mot: det viser jo at du har en noe lunde aktiv livsstil.

Det sies at man skal ikke tenke på hva andre tenker om deg, for det gjør de skjelden.

Skrevet

Så trist at du føler det slik :(

Jeg håper virkelig at dette er noe du selv bare føler, på grunn av lav selvtillit, og ikke noe som virkelig skjer. For dersom folk faktisk får seg til å stirre på andre mennesker i dusjen, fordi de ser annerledes ut enn seg selv, ja da er disse menneskene passe vemmelige selv.

Prøv å vær stolt over den du er, helt uavhengig av hvordan du ser ut.

Flott at du tar barna dine med i svømmehallen, slik at dere kan kose dere sammen. Det er jo kjempegøy!

Dersom noen syns det er vemmelig, så er det de som har et problem!

Skrevet

jeg har er gravid i 7 mnd og har stor mage, men siden jeg er overvektig fra før "disser" det løs hud neders på magen, bruker badedrakt men føler det synes for det...

i dusjen bruker man jo ikke badedrakt, har kun lagt på meg 3 kg dette svangerskapet da jeg sliter veldig med angst for å legge på meg mye.... la på meg nesten 30 kg sist.

jeg rett å slett hater svømmehallen men drar dit for barnet mitt på 4 år.

h*n elsker å bade og er ikke redd vann (noe jeg var når jeg var liten)

føler meg slem som ikke tar h*n med dit oftere enn en gang i mnd, men føler meg dårlig og uvel der....

når denne babyen har kommet ut setter jeg i gang heftig gåturer og endrer kosthold helt, nå er det nok med å føle seg som dritt.....

Tenkte å snakke med legen om fedme oprasjon om jeg ikke lykkes.......

sliter veldig på psyken min dette her.

Skrevet

Nei, jeg tror ingen med vettet i behold bryr seg om fasongen på andre mennesker sine kropper når de er i svømmehallen.

God svømming!

Skrevet

Er selv vedlig opptatt av kosthold og trening men syns absolutt ikke overvektige er vemmelige i basseng. Frodige kropper er dessuten penere nakne en med masse klær ;-)

Skrevet

Det er nok bare noe du innbiller deg.

Overvektige i svømmehall er det overhode ikke noe "feil" med å se.. Det viser jo at de har en aktiv hverdag og finner på mye gøy med barna.

Overvektige på macdonalds derimot.. det sier jo seg selv at folk blir dømmende når de ser det.. spesielt hvis de sitter med halvstore barn

Skrevet

Jeg har vært overvektig og jeg følte meg aldri beglodd i dusjen eller i bassenget. Folk later til å være mer opptatt av seg og sine enn å glo på andre mennesker.

Nå har jeg slanket meg og verken nå eller før glodde jeg på andre. Folk kommer i alle størrelser og jeg har ikke for vane å glo på andre (bortsett fra på Odd Karstein Tveit for han har så utrolig stygge tenner *sukk*).

Kos deg i bassenget du:-)

Skrevet

Nei absolutt ikke!! Har jeg faktisk aldri tenkt på heller. Vi er alle forskjellig, og det synes jeg er bare fint:-)

Gå i svømmehallen og kos deg!!:)

Skrevet

Jeg er også overvektig og jeg ser at folk ser på meg når jeg er i svømmehallen. Er og svømmer flere ganger i uka og ser stadig folk som regelrett glor, både i bassensområdet og dusjen.

En prøver og gjøre noe med overvekten, men er ikke så lett og trimme /svømme når en føler en ikke burde vært der.

Skrevet

Det er de som glor uhemmet som ikke burde være der. Svøm i vei, du.

Skrevet

Jeg er tykk, og du vil kunne finne meg overalt til enhver tid. Jeg er i svømmehallen, jeg er på shopping, jeg er på fjelltur, jeg går på ski, jeg kjøper gatekjøkkenmat, jeg kjører bil, jeg går tur, jeg spiser en bolle, en salat, en brødskive eller noe helt annet. Jeg hadde satt enormt stor pris om andre ville la være å dømme meg utfra den konteksten de ser meg i - jeg har fått høre det at 'det er så rørende at tykke mennesker tør å gå i bassenget'. Jeg lover deg, det er ikke mye rørende med meg. :)

Føler du deg vemmelig i svømmehallen HI? Det er leit om du føler deg beglodd og hånet, og for din del håper jeg at det kun er noe du forestiller deg - de fleste har nok med seg selv og sin egen kropp i bassenget - heldigvis :)

Skrevet

Jeg er tynn selv. Har ingen problemer med overvektige folk i svømmehallen. Har mer enn nok med å passe på meg selv og mine barn. Men skjønner godt at du føler det slk. Bare ikke bry deg, tenk at alle som regel har nok med sitt!! :-)

Skrevet

Dette synes du sikkert høres veldig teit ut, men jeg er overvektig og blir veldig glad når jeg ser feite folk. For da vet jeg at jeg ikke trenger å skamme meg... Det finnes de som er større enn meg! Nå har jeg det litt vanskelig psykisk også da, mye skam. Men det er ikke "vemmelig" som står meg i hodet når jeg ser "deg" i svømmehallen. Tvert imot blir jeg glad..

Skrevet

Drit i de som stirrer du =) Det er jo flott at du drar i svømmehallen selvom du føler slik! Bra du er aktiv og koser deg emd barna dine, andre skal du ikke bry deg om =)

Jeg har alltid elsket å være i basseng og for noen år siden var jeg veldig tynn, ufint tynn altså, men var frisk og sunn, men jeg ble uglesett da jeg. Det er lite hyggelig, men bare å drite i!

Du er sikkert så fin så! Jeg liker å se alle fasonger når jeg er å bader. Det viser at folk godttar seg selv og det er sunt for mennesker å se at ikke alle er like!

Skrevet

Tror nok dette bare er noe du føler. Et VELDIG lite fåtall av kvinner er så tilfreds med sin egen kropp at de tusser rundt i bikini eller badedrakt og "ser ned" på andre. De har nok mer enn nok med sine egne lyter, egne barn eller egne evt treningsprestasjoner i vannet. (Eller hva enn de er der for).

Ellers forstår jeg forsåvidt tankegangen din. Er selv ganske feit, (170 cm og 80-85 kg når ikke gravid), og føler meg ikke spesielt bekvem i bikini, spradende rundt mellom bassenger og dusjer o.l... :/

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke vemmelig. Det er jo positivt at foreldre gjør noe morsomt og aktivt med barna sine.

Selv er jeg slank, men har strekkmerker på magen og andre damer stirrer noe jævlig på meg i dusjen. Ekkelt, så skjønner hvordan det føles å bli beglodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...