Gå til innhold

Sååå myyyyye luft i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, det er så fælt, spes når man er på jobb eller i sosilae sammenhenger... Har så mange fiser på lur, og det er nesten vondt å måtte holde på dem :)

Flere som meg? Er det graviditeten tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Helt grusomt...

Det kommer visstnok av at fordøyelsen går mye tregere i svangerskapet.

Skrevet

Skriver under her jeg også!:P

Og jeg sier et stort hurra for eldre pasienter som jeg omgås med......skylder lett på de jeg assa!!;o)Hihi......*s*

Skrevet

haha! :) Jeg må melde meg inn i denne klubben, har vært ekstremt ille 2 siste dagene, dyna flagrer om natta, huff å huff, hehe :)

Skrevet

Hoho!!:P

Jenta si det ja.....dyna her er spikra fast om nettene her nå så....og sånn blir det vel en stund fremover!!;o)

Kan ikke annet enn le.....og på kveldene leker jeg flodehest jeg!:D Ganske moro av og til iallefall ! ;)

Skrevet

Hehehe... Godt jeg ikke er aleine om det... Mannen er passe lei da, for her hjemme må jeg jo slippe litt, får jo vondt i magen ellers :) På jobb sliiiter jeg!! Ingen gamle å skylde på... ;)

Skrevet

Hehehe.. åjadda, men her kommer de helt uten forvarsel, heldigvis luktfrie og lydløse når jeg er på jobb;)

Men har fått høre av min kjære at det har vært tordenvær under dynen om natten, og lukten likeså..hehe..oooooooops..sier det er halvparten hans skyld:p

Skrevet

Jau jau full i luft. Sliter litt med fordøyelsen i tilleg og bør slippe det ut når det kommer. Er jo ikke alltid det passer og da får jeg såååå vondt i magen..

Skrevet

Frykteli mye luft å får forfærdeli vondt når det må holdes på..Syns det e litt flaut,men ut må d..Eller så havne æ på legevakta :o

Hehe..Godt å hør vi e fler som fis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...