Gå til innhold

Hvilke arbeidstider har du og samboer/mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jobber jeg dagtid, og mannen jobber turnus, altså dag, kveld og natt + 3 hver helg.

Vi jobbet begge turnus en periode, og det fikk vi rett og slett ikke til:(

Hvordan fungerer det for dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge jobber dag, vet faktisk ikke om noen andre. 8-4, men jeg jobber redusert, så det er mulig å ha barna i barnehagen, samt komme seg på jobb. Synest alle andre jobber skift på et eller annet vis.

Skrevet

Mannen min jobber for tiden 7-19 tre dager i uken, en dag jobber han 7-1530. De tre andre dagene har han fri. 3. hver uke jobber han 7-19 i 5 dager og 7-1530 en dag.

Min arbeidstid varierer fra dag til dag:) Noen dager er jeg tidlig ferdig, andre dager er jeg ikke ferdig før i 19-20 tiden

Det er stress å ha det slik

Skrevet

Mannen jobbar annankvar dag seint og tidleg. Tidleg = 7.30 - 14.30 eller 15. Seint = 10.30 eller 11.30 - 18 eller 19. Nokre av dagane er altså ganske korte, og det veier han opp for med å jobbe annankvar laurdag i tillegg. Byggvarelager.

Eg jobbar enten tidleg (7.30 - 15), mellom (8.15 - 15.45) eller seint (9 - 16.30). Barnehage. I tillegg jobbar eg 17 - 23.30 annankvar søndag (bensinstasjon).

I vår og sommar jobba eg mykje på beninstasjon, som regel 16/17 - 23.30. Det var tungt. Nokre dagar var eg med ungane om dagen (dei har deltidsplass i bhg) og så gjekk eg rett på jobb og kom heim mellom midnatt og 00.30, andre dagar rakk eg så vidt å sjå ungane ein halvtime etter bhg før eg gjekk på jobb.

Sjeleglad for at eg har fått meg dagjobb :o)

Synest for øvrig det burde vere lovfesta (valgfri) rett til dagarbeid for småbarnforeldre. 7.30 - 15.30 høyrest veldig bra ut :P

Skrevet

Min manns arbeidstid er veldig familievennlig. Man, tirs og tors jobber han 9-15. Onsdager jobber han 9-21. Fredager har han fri. Han jobber ca. 10 helger i året, da i ett fra fredag-søndag. Når han jobber helg har han fri påfølgende mandag. Følger også skoleruta, så har mye ferie. Dette er en fulltidsstilling :)

Jeg jobber turnus d/a (når jeg ikke er sykemeldt/i permisjon). Da jobber jeg 7.30-15 eller 14.30-22.

Skrevet

Begge jobber 08.00 til 15.30, men vi har fleksitid mellom 08.00 og 09.00 og mellom 15.00 og 16.00 så vi kan komme og gå når vi vil innen den tiden. Perfekt for oss:)

Skrevet

Jeg jobber fra åtte til halv fire, hver dag. En dag uken har jeg vakt og jobber fra halv åtte til halv tolv på kvelden. Jobber hver femte helg, og da fra halv åtte til halv tolv, fri fredag etter helg.

Skrevet

Vi jobber begge kl.8 - 15.35.

Skrevet

Glemte mannen: han jobber halv åtte til fire hver dag. Pluss en del jobbreiser, hver fjerde til femte uke.

Det fungerer ganske greit for oss, bortsett fra når jeg har vakt og han er borte. Da må jeg som regel bytte og ha to vakter uken etter.

Skrevet

Hei

Jeg jobber 7:30 til 16:00/17:00 og har 40 minutter reiseveg til jobb med offentlig transport. Naar jeg henter lillemann i barnehagen er vi ikke hjemme for kl 18:00

Mannen har litt mer fleksibel arbeidstid saa han leverer som regel i barnehagen. 8:30-17:00 Men han har 1 time reiseveg om morgenen og lenger om ettermiddagen pga trafikk.

Hvis jeg har bilen leverer og henter jeg i barnehagen, men da kommer jeg forsent til jobb og maa jobbe lenger.

Uansett er lillemann veldig lenge i barnehagen, men akkurat naa har vi ingen annen mulighet. Snart er jeg derimot hjemme i svangerskapspermisjon. Men det tar meg 40 min aa gaa en vei fra barnehagen og det er ingen off transport som funker den vegen. Og nei det finnes ikke andre barnehager....

Skal sies at jeg ikke bor i Norge, men paa andre siden av havet....

Skrevet

Mannen jobber 8-16, jeg jobber redusert i en periode 8-15. Har ca 35 min kjøretid til jobb. Jeg leverer og henter i barnehage hver dag.

Skrevet

Jeg er i permisjon. Mens mannen jobber fra 07.30 til 22.00 fra mandag til fredag. Og han har fri annenhver helg.

DRITT :(

Skrevet

Jeg jobber 7.45 til 14.30 tre dager i uken. 7.45- 12.45 en dag i uken og siste dagen fri. Jobber hver 4.helg, 7.45- 12 lør og 7.45- 15 søn.

Samboeren jobber 7-15 fem dager i uken.

Egentlig er dette veldig bra arbeidstider foruten at det blir litt for knapp tid på morgenen. Jeg kommer ca fem minutter for sent på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...