Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Det er så stryg å se, unnskyld uttrykket, feite foreldre som sitter å gomler maccern mat og annen gatekjøkkenmat. Og når de da har med seg ungene sine som er på god veg til å bli runde.. Stakkars unger! Om dere driter i helsa så dra nå ikke med ungene! Dere ødelegger mye av livet dems.. grrr
Willy Wonka Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er hverken overvektig eller kunde på McDonalds...men bare så du vet det så er ikke McDonaldsmat sunt for slanke mennesker heller.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Det er trist der du ser tykke foreldre som ikke holder seg i form og de tykke barna deres og du vet ca hvordan kostholdet deres er: Kneip og sjokoladepålegg, brus og McDonald. Pasta "hver dag", pølser, pølser, pølser.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Det er en helt annen problemstilling. Jeg VET godt at det ikke er sunt for noen, men du er vel enig at det er bedre å ta seg en burger en sjelden gang. Istedefor å ta med seg ungen sin flere ganger i uka på foreks maccern? Du er nok en kverrunalt av natur. Svarer på noe helt annet en spm bare for å kverrulere..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Svarer på noe helt annet enn poenget i innlegget mente jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Skal overvektige mennesker aldri få gå på McDonalds med barna sine, fordi du syns det er stygt å møte dem der? Hva vet du om det kanskje er første gangen i sitt liv de er der? Dersom du treffer de der ofte, så betyr jo det at også du er der ofte. Da er det nok ikke så lenge før du heller er overvektig. Når det er sagt, så er overvekt og kosthold et veldig viktig tema. Her blir det tatt opp på en måte som jeg finner dømmende og lite konstruktiv, så da orker jeg ikke ta den diskusjonen her.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Vi er ca. en gang i året på McDonalds eller lignende. Jeg er overvektig på grunn av sykdom og medisiner. Ungene er tynne og mannen slank og veltrent. Regner med du vemmes over meg likevel. Men deg om det.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er ikke ofte på McDonalds, men jeg går ofte forbi på veg til og fra jobb. Jeg ser gjengangere der, overvektige foreldre og unger som blir rundere og rundere. Ingen kan da være uenige i at det er unødvendig og forkastelig? Det er ingenting i vegen med å ete usunt nå og da.. Men ikke dra med dere ungene oftere enn det som er "sunt" bare fordi dere har lyst på feit mat...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Drit i å bry deg med hva andre spiser, la de velge selv! Vil du heller at de skal sitte å smugspise i et mørkt lite rom, slik at du med din perfekte kropp kan nyte den usunne maten i selskap med andre veltrente mennesker?????? Skam deg HI!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 Ja, det er da virkelig bedre at de sitter i mørke rom og eter alene enn å ta med seg ungen ALTFOR mange ganger så ungene blir overvektige.. Er dere ikke enige i det er dere bare ute etter å kverrulere.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er på Mc Donalds stadig vekk, og de aller fleste menneskene der er normalvektige! Selv om foreldre er overvektige selv, så er det ingen selvfølge at de gir barna oftere usunn mat av den grunn. Det er ofte motsatt også, fordi de ikke ønsker at barna skal ende opp som dem selv. Så det her er bare tulleball. Så Hi...Om det er tynne mennesker som sitter der og stadig gir barna sine usunn mat, så gir du f... liksom?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 "De aller fleste der er normalvektige" Ja, har jeg sagt noe annet? "Selv om foreldrene er overvektige selv, så er det ingen selvfølge at de gir barna oftere usunn mat" Jeg snakker om det jeg selv har sett skrev jeg, GJENGANGERE som jeg ser der flere ganger i uken hver eneste uke. "Så det her er bare tullball" Hvordan kan du si det er tullball at jeg mener at overvektige foreldre som tar med seg ungene sine flere dager i uken, hver uke ikke burde gjøre det? "Så Hi...Om det er tynne mennesker som sitter der og stadig gir barna sine usunn mat, så gir du f... liksom?" Har jeg sagt noe om det? men, og jeg gjentar igjen, GJENGANGERE som forer ungene sine unødvendig på dritmat så de blir overvektige mener jeg er ekstremt slemt. Så det var et skikkelig idiotisk svar 18:03.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #13 Skrevet 31. januar 2011 Nei, jeg driter ikke i å bry meg om fedme og problematikken rundt det.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #14 Skrevet 31. januar 2011 Du skriver ingenting i overskriften din om at det er gjengangere HI. Du nevner kun at det er overvektige mennesker som sitter der. Kanskje du bør tenke litt på hvordan du uttrykker deg når du starter en overskrift? Nei, jeg synes ikke svaret mitt er teit, når du ikke klarer å formulere deg riktig i overskriften din HI. Kanskje heller overkskriften din burde handle om de som stadig går på Mc Donalds med barna sine?! Og ikke bare de som nødvendigvis er overvektige.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #15 Skrevet 31. januar 2011 For det første: dette må være det mest idiotiske innlegget her inne på lenge. Har du ikke annet å gjøre enn å spionere på hjørnet av McD liksom? Og går det ikke ant å kjøpe seg en salat på McD nå da? Eller har du undersøkt dette nærmere - til hva hver enkelt spiser der?? Herregud så patetisk. Årsaker til fedme kan være så mangt. For eksempel mangel på aktivitet eller stoffskiftesykdommer som ligger i familien, overspising (trenger ikke være usunn mat bare de spiser for å bli overvekttig. På McD har ihverfall ungene mulighet til å være aktiv etter maten. Ihverfall her er det et lite minilekeland. Bedre kanskje enn sitte inne i kulda og se film. Hilsen ikke overvektig mamma som sjeldent er på McD (omtrent 1 gang i året eller noe, men har ofte tenkt at vi skulle vært oftere jeg da, for ungene syns jo egentlig det er gøy. De dør ikke av, og blir heller ikke overvektig av å gå på McD innimellom!
Willy Wonka Skrevet 31. januar 2011 #16 Skrevet 31. januar 2011 Til HI Hvordan vet du at disse tykke menneskene er der flere ganger i uka som du sier litt lenger opp? Det betyr vel at du er der flere ganger i uka også?? Eller står du bare utenfor og måler folk opp og ned? Du sier at det er bedre å ta seg en burger i sjelden gang...men siden du vet at disse folkene er der flere ganger i uka så sitter du vel litt i klasshus?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #17 Skrevet 31. januar 2011 Gud for et utrolig teit innlegg som vitner om HI sin fantastisk begrensede evne til å reflektere.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #18 Skrevet 31. januar 2011 Ja, det er ille med overvektige voksen og barn.....men synes det må være fryktelig trist for sånne som HI som bare måå glane inn på mcdonalds for å observere "gjengangerne" for så å gå hjem å skrive et innlegg på nettet om dem. Fritidsproblemer, HI??
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #19 Skrevet 31. januar 2011 For å ikke snakke om alle de undervektige foreldrene jeg ser som ikke drar med ungene sine på maccern! Grrrrrrrr
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #20 Skrevet 31. januar 2011 Men herlighet, hi, du kan ikke være seriøs? Slik tenkte jeg også da jeg var hm.. 15-16 år gammel. Nå er jeg klok nok til å forstå at selvom man er kraftig og spiser på McD så betyr ikke det at de spiser der "hver dag" eller trykker i seg drittmat hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #21 Skrevet 31. januar 2011 Jeg syns det er så trist å se foreldre som ikke kan å formulere seg skriftlig og bruker uttrykk som "livet dems". Slike foreldre har dessverre mye større sannsynlighet for å få barn som er tapere på skolen, da foreldrene deres ikke har den intellektuelle kapasiteten som skal til for å gi barna sine bred kunnskap. Og nei, jeg er ikke hverken feit eller bruker av hurtigmat.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #22 Skrevet 31. januar 2011 Enig, HI virker svært sneversynt og lavtutdannet... Hvis hun skriver kveRRulere en gang til så klikker jeg....
3 nøtter til Askepott Skrevet 31. januar 2011 #23 Skrevet 31. januar 2011 Stakkars HI sine barn som tydeligvis har en så dømmende og lite intelligent mor som i tillegg spionere på folk for hvor ofte de er på Mcdonalds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå