gullfunn Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Lurer på hvilke barnehage jeg bør søke barna inn i?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Vi er kjempefornøyde med Napperød Naturbarnehage. Den ligger litt utafor selve byen, så kommer jo kanskje litt an på hvor dere bor og hvor dere jobber om den passer for dere også. Men uansett har vi en veldig god dialog og et godt samarbeid med barnehagen og ungene trives kjempegodt:)
A0rigas Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Har barn i Espira Åbol og er storfornøyd med dem. Ellers så vet jeg lite om barnehagene, men er noen med lokaler som jeg er litt skeptisk til (gammelt). Også ville jeg unngått basebarnehagene da jeg ikke liker det opplegget. Utenom det så spørs det jo på hva dere ønsker av uteområder, turmuligheter og beliggenhet.
tobarnsmamma2 Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 NAPPERØD!! kjempefornøyd med bhg. De er masse ute og på turer, de får middag hver dag. Du trenger ikke ha med bleier. All mat og bleier, solkrem og kuldekrem er inkl er kostpengene. Store ute og inneområder. Fine gruppeinndelinge på barna. Anbefelles, selv om den ligger lit utenfor byen.
gullfunn Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2011 Vi ville helst at den skulle ligget i nærheten av preståsen, men det viktigste er at barnehagen er bra.
gullfunn Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2011 Ja, vi har kjøpt hus i Sandefjord. Det har tatt sin tid. Vi som begynte husjakten allerede i juni i fjor
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Oij! Gratulerer ) Håper det ble drømmehuset da!
gullfunn Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2011 Tusen takk. Det ble drømmehuset. Vi må nok gjøre en del for å få det perfekt, men nytt kjøkken og bad er gøy. Det er ikke noen alvorlige feil som skifte av tak og vegger
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Så bra! Det er jo det viktigste ) Kjøpte selv for 1 år siden, og dette er mitt drømmehus! Ingenting prikert som må gjøres, bare "kosmetiske" ting for at jeg skal bli heeelt fornøyd. Men har god tid, skal bo her i hele evigheten
A0rigas Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 http://www.sandefjord.kommune.no/Tjenester/Barn-og-familie/Barnehage/Alle-barnehager/ Oversikt over alle barnehagene
stinelin81-3 smågull Skrevet 2. februar 2011 #14 Skrevet 2. februar 2011 Før vi flyttet til Hunsrød hadde vi vårt barn i Solvang barnehage. VELDIG fornøyd med det!! Og jobber du i helsevesenet så har du en fordel ved uttak.
gullfunn Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #15 Skrevet 2. februar 2011 Tusen takk vi gleder oss veldig. Siden barnehagene hadde sitt hovedkilden i går måtte vi bare søke på noen barnehager. Er det ikke det rett får vi søke flytting.
ungmortil3 Skrevet 2. februar 2011 #16 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er superfornøyd med Bredablikk Kanvas barnehage. De har mye fokus på kosten og barna blir hver dag tilbudt fersk frukt. Til bursdager går det også i smoothies istedet for kaker og annet kliss. Uteområdet er også veldig fint syntes jeg, å den ligger fint til ift byen også. De har en småbarns og to 3+ avdelinger. Småbarnsavdelingen er forholdsvios ny og startet opp for først 3 år siden. De ansatte er kjempe hyggelig og tar seg alltid god tid når man henter og leverer barnet/barna. Tror ikke jeg har noennegativt å si om den barnehagen .
gullfunn Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #17 Skrevet 2. februar 2011 Takk, jeg har søkt på Breidablikk som reserve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå