Gå til innhold

Hvilken barnehage er best i Sandefjord.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke barnehage jeg bør søke barna inn i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er kjempefornøyde med Napperød Naturbarnehage. Den ligger litt utafor selve byen, så kommer jo kanskje litt an på hvor dere bor og hvor dere jobber om den passer for dere også. Men uansett har vi en veldig god dialog og et godt samarbeid med barnehagen og ungene trives kjempegodt:)

Skrevet

Har barn i Espira Åbol og er storfornøyd med dem. Ellers så vet jeg lite om barnehagene, men er noen med lokaler som jeg er litt skeptisk til (gammelt). Også ville jeg unngått basebarnehagene da jeg ikke liker det opplegget. Utenom det så spørs det jo på hva dere ønsker av uteområder, turmuligheter og beliggenhet.

Skrevet

NAPPERØD!!:) kjempefornøyd med bhg. De er masse ute og på turer, de får middag hver dag. Du trenger ikke ha med bleier. All mat og bleier, solkrem og kuldekrem er inkl er kostpengene. Store ute og inneområder. Fine gruppeinndelinge på barna. Anbefelles, selv om den ligger lit utenfor byen.

Skrevet

Vi ville helst at den skulle ligget i nærheten av preståsen, men det viktigste er at barnehagen er bra.

Skrevet

Ja, vi har kjøpt hus i Sandefjord. Det har tatt sin tid. Vi som begynte husjakten allerede i juni i fjor :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij! Gratulerer :o) Håper det ble drømmehuset da! :)

Skrevet

Tusen takk. Det ble drømmehuset. Vi må nok gjøre en del for å få det perfekt, men nytt kjøkken og bad er gøy. Det er ikke noen alvorlige feil som skifte av tak og vegger

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så bra! Det er jo det viktigste :o)

Kjøpte selv for 1 år siden, og dette er mitt drømmehus! Ingenting prikert som må gjøres, bare "kosmetiske" ting for at jeg skal bli heeelt fornøyd. Men har god tid, skal bo her i hele evigheten :)

Skrevet

Før vi flyttet til Hunsrød hadde vi vårt barn i Solvang barnehage. VELDIG fornøyd med det!! Og jobber du i helsevesenet så har du en fordel ved uttak.

Skrevet

Tusen takk vi gleder oss veldig. Siden barnehagene hadde sitt hovedkilden i går måtte vi bare søke på noen barnehager. Er det ikke det rett får vi søke flytting.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med Bredablikk Kanvas barnehage. De har mye fokus på kosten og barna blir hver dag tilbudt fersk frukt. Til bursdager går det også i smoothies istedet for kaker og annet kliss. Uteområdet er også veldig fint syntes jeg, å den ligger fint til ift byen også. De har en småbarns og to 3+ avdelinger. Småbarnsavdelingen er forholdsvios ny og startet opp for først 3 år siden. De ansatte er kjempe hyggelig og tar seg alltid god tid når man henter og leverer barnet/barna.

Tror ikke jeg har noennegativt å si om den barnehagen :).

Skrevet

Takk, jeg har søkt på Breidablikk som reserve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...