Gå til innhold

Lubne/feite jenter= mer sjalue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringsmessig så er overvektige jenter mer sjalue enn andre.

Ganske logisk, da selvtilliten som oftest er lavere.

Men ekstreme sjalue personer irriterer meg..

spesielt da de som holder på i mnd og år etter at det er slutt og prøver å kontrollere livet til andre.

Hvilken grunn har de til å manipulere og gjøre livet surt for andre?

Er det noen av dere her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Dette er ikke et fjortisforum...

Skrevet

Mannen min har vært utro mot de 2 damene han har hatt et særiøst forhold til, hvorav hun siste var radmager og pitteliten (Jeg er feit og høy). Så jeg var sjalu pga det, ikke fordi jeg var feit.

Ikke noe i veien med selvtilliten min, og jeg har slutta å være sjalu for lenge siden.

Den nevnte x'n til mannen manipulerte og gjorde livet surt for oss en god stund.

Så nei, det stemmer ikke her

Skrevet

Hahahahahaaa!!

20 kg + overvektig og ikke det spøtt sjalu.

Det du skriver om her er bare vas fra ende til annen.

Lille trollet :)

Skrevet

Det stemmer ikke her.

Jeg har aldri vært sjalu av meg og er det heller ikke nå etter 10 år sammen.

Skrevet

Overvektige er gjennomsnittlig mer sjalue da de har lavere selvtillit.

Det er fakta.

Skrevet

Jeg er 173 og 55 kg, bruker str 34-36 og har hatt noen få modell oppdrag. Og jeg er sjalu. Ikke sykelig, men nok til å begynne å tvile noen ganger. Så selv om andre kanskje synes jeg er "pen", så har jeg lav selvtilitt.

Skrevet

Min erfaring er helt motsatt av din.

Slanke, selvopptatte jålegeiter er de mest sjalu.

De vet jo hvordan egen 'rase' oppfører seg og gjør alt de kan for å ødelegge forhold for andre... Og siden de må klatte et tonn sminke i fjeset før de kan gå i postkassen - så skjønner vi jo at selvtilliten må være på bånn;)

Hilsen normalvektig, ikke sjalu frue med normal selvtillit:))

Skrevet

Kanskje det er de "midt i mellom" som er minst sjalu?

De overpene og mindre pene er mest sjalu?

Skrevet

Hvem har sagt noe om mindre pene?

Trodde det var lubne/feite som var nevnt.

Skrevet

Jeg er feit.... men finnes ikke sjalu.

Skrevet

Finnes det noen skikkelig statistikk på dette?

Jeg er overvektig men har en høy selvfølelse.Jeg er ikke feit fordi jeg trøstespiser,men fordi jeg er lat og glad i sjokolade.Som i veldig!

Jeg er overhodet ikke sjalu fordi jeg er svært sikker på meg selv.

Men for all del,noen må jo være unntaket:-P

Skrevet

Jeg er slank og fin og ikke sjalu, så da må nok din påstand stemme.

Skrevet

Jeg er slank og fin og ikke sjalu, så da må jo påstanden din være korrekt.

Skrevet

Kva med meg då?

Eg er feit, dritfin og har ikkje eit fnugg av sjalusi i kroppen. Sjølvkjensla er på topp!

Om du er sjalu må jo og i stor grad ha noko med valg av partner å gjere. Om du har ein "lying, cheating bastard" til ektemann/kjæreste er det rart om ein IKKJE er sjalu...

Skrevet

Som halvfeit var jeg ikke sjalu.. Som sylslank lekkerbisken er jeg heller ikke sjalu;-)

Men mannen min er bittelitt mer bekymret nå som jeg ser bedre ut enn noen gang...hø hø hø!!!

Skrevet

Ah...Så sjalusi og selvfølelse er linket til fett! Revolusjonerende. Er det sånn at sjalusigenene aktiviseres av fett samtidig som selvfølelsesgenene kveles av det samme fettet? Eller er jeg helt på viddene? Aner jeg en søknad til forskningsrådet, eller anser HI temaet som ferdig utredet?

Jeg må i tilfelle prise meg lykkelig for at jeg tilhører unntakene som bekrefter regelen. Jeg er tjukk, men selvfølelsen er om mulig bedre enn da jeg var ung, tynn og muligens like enkelt møblert som HI, og sjalu er jeg ikke, for jeg vet at det finnes flere kvaliteter ved meg enn vekta mi. Jeg vet også at mannfolk som er verd å samle på ikke bare vurderer kvinner ut fra hvorvidt hun er tynn nok til å bæres hjem.

Skrevet

Personlig var jeg mye mer sjalu når jeg hadde "perfekt" kropp enn nå når jeg veier 30 kg for mye (!). Da var jeg veldig utseendefiksert og besatt av hvem som var penere enn meg osv. Nå er jeg veldig lite selvhøytidlig, har en partner som elsker meg for den jeg er ikke hvordan jeg ser ut, og er voksen nok til å stole på partneren min.

Selvfølgelig kan det hende noen jenter er mer sjalu fordi de er usikre siden de er tykke. Men min erfaring er at det kanskje har mer med alder og tidligere erfaringer å gjøre. Begge søstrene mine er supersjalu og de er tynne begge to. De tåler ikke at mennene ser på andre jenter, de vil være de peneste. Synes det bare er barnslig og naivt. For ikke å glemme slitsomt.

Skrevet

Jeg ser ingen sammenheng her. Jeg har flere tynne og over gjennomsnittet pene venninner som er møkkasjalu og ikke gir mennene sine lov til noe som helst. (hvorfor disse tøfflene av noen menn finner seg i å bli behandla slik skjønner ikke jeg...)

Mens jeg som er under gjennomsnittet pen og ganske drøy alltid har hatt et åpent sinn og gitt min mann spillerom der han hatt behov for det. Litt flørting skader ingen.

Skrevet

Det heter ikke sjalue, det heter sjalu.

Skrevet

Jeg er slank og vakker, men utrolig sjalu. Er til og med sjalu på eks-kjærestene til mannen min:( Skulle ønske jeg ikke var det.

Skrevet

Jeg er ei feit dame, so har selvtillit herfra til månen, ikke alle måler sitt selvbilde i speilet skjønner du.. Jeg har intelligens, personlighet, omsorg for andre og en like stor rett som alle andre til å føle meg fornøyd med meg selv!

Jeg finnes ikke sjalu, for jeg vet at mannen min elsker meg, hele meg, valker, cellulitter og det hele! :)

Ekstremt sjalu personer tror jeg finnes i alle størrelser.

Skrevet

Hvorfor i hel...vete var da eksen min så sykelig sjalu? Tynn og høy, og faktisk ettertraktet av mange kvinner er han, men med meg var han syk i hodet. Og han har fortsatt i åresvis etter det ble slutt.... Tragisk type, syns jeg. Kunne hatt det bra, men dette ødela alt sammen.

Jeg er ikke sjalu av natur, og er nå lubben, kort og i mine øyne lite pen for tiden... Jeg gidder ikke finne meg en mann for tiden, så jeg liker singellivet:) ;Men om jeg treffer en, så gidder jeg ikke være sjalu. Enten setter han meg litt på pidestallen, eller så vet jeg ikke om jeg gidder bruke energi på ham ;)

Dette har ikke med kroppens utseende å gjøre, men med psyken......

Skrevet

jeg er overvektig, og faktisk ikke sjalu i det hele tatt.

jeg har veeeldig dårlig selvtillit, men jeg stoler på mannen min og vet at han aldri kunne gjort noe slikt mot meg.

jeg går ikke i taket om mannen min sender meldinger/mail med ei dame, eller gir henne en klem/kyss på kinnet.

i vårt forhold finnes det noe som heter tillit, og vi er begge ærlige med hverandre.

om han har sendt meldinger eller mail med ei, så forteller han om det og vise versa.

alle de jeg kjenner som er sykelig sjalu er faktisk de slanke...de virker mer usikkre på forholdene sine enn lubne/feite jenter gjør, og går igjennom mobil og mail for å se om de har snakket med ei jente, og stalker dem nesten vis de er ute med kompiser, og kjefter kjæresten huden full vis de har sett ham prate med ei jente.

jeg skjønner ikke vitsen med å være sjalu, stoler man på mannen sin og er trygg på seg selv og forholdet, så skal man da ikke ha noen grunn til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...