Gå til innhold

Dere som har trekt tenner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde dere vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke noe vondt. Var en jeksel som ble trukket, men ikke visdomstann.

Skrevet

AAAaau!!!! :(

Vil bare glemme det, egentlig.

Men etter noen dager var det over. :)

Skrevet

Ikke så veldig vondt, litt ømt samme dagen. Men jeg vet om de som har trekt og blir opphovna og redusert, faktisk syk i dagesvis etterpå. Det siste er uvanlig, men det kan skje, ingen garantier.

Skrevet

Ok. Jeg måtte trekke idag, ellers hadde jeg fått mye smerter fremover..

Tanna jeg trekte "blokkerte" før visdomstanna, så hadde fått veldig vondt, i følge tannlegen. Og jeg har fryktelig vondt! Hehe..

HI.

Skrevet

Hehe, Huff.. Håper det går fort over. Skal på jobb imårra, og hvis jeg blir irritert og har en dårlig dag, samtidig. Da smeller det om jeg har vondt. Neida, får prøve å holde meg i nakken :-)

HI.

Skrevet

Måtte trekke av samme grunn, men kan jo hende at visdomdstanna di trykker på noen nerver nå.

Skrevet

Har trekt 3 visdoms tenner. De 2 første hadde jeg ikke nevnverdig vondt etter på, var jo ømt og så klart noe smerter når bedøvelse gikk ut, men betraktlig bedre dagen etter.

Nå sist gang ble det bare vondere og vondere, trakk på en torsdag og mandag måtte jeg til tannlegen på nytt og fikk en dott med lokalbedøvelse oppi hullet. var tilbake og tok ute dotten etter 3 dager. Da tok han og å fremprovoserte blødning og da ble det bra etterpå. Husker ikke hva han kalte det, men blode som kom da jeg trakk stivna ikke slik at beinet ble blottlagt, derfor det var så vondt.

Skrevet

Åja.

Huff, er ikke noe godt å ha vondt! Går veldig oppi hodet på meg også, Så får sterk hodepine..

Skrevet

Jeg trekte en del tenner i min ungdom (mistet aldri melketennene). Det var ikke vondt men ubehagelig. Nå skal jeg snart avsted å trekke visdomstennene mine. Gruer meg. God bedring til deg, HI :) Om det ikke går over så kan du spørre om å få smertestillende.

Skrevet

Jeg trakk ei visdomstann i høst pga plassmangel. jeg måtte dra hjem fra jobben ettpar timer etter tannlegebesøket og var hjemme dagen etter også pga smerter. Men kvelden dagen etter ble smertene mye bedre og det gikk bare fint. Bare hus å skylle munnen OFTE med corsodyl munnskyllevann, den er uunnværlig etter tanntrekking! ;)

Skrevet

Ok, takk! :D

Lurer på om jeg burde ta fri imårra.. Ikke at jeg egentlig kan og vil, men får nesten se hvordan det er imårra tidlig :-)

Takk for gode råd og tips! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...