Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Med mine eldste pumpet jeg meg, ergo måtte jeg opp og ut av senga for å mate. Barna bæsjet alltid mens de spiste og bleia var også alltid full av tiss. Ergo, fullt bleieskift på natta også. Dere som ammer, som gir pupp i senga på natta og sover videre, er det aldri behov for bleieskift? Synes det er så rart at jeg hra måttet gjøre det med to stk...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Har alltid måttet bytte bleie på mine tre om natta.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Dette er vel så individuelt. Min bæsjet på natta(eller tidlig morgen) bare en gang i blant de første 2 mnd. Ved kun tiss skiftet jeg aldri, hvis det ikke ble tisset utenfor da, men da var han gjerne litt eldre og bleien ikke satt riktig på.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Joda, her sender vi gubben ut av senga en gang om natta for å skifte bleie
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 I begynnelsen bæsjet hun hele tiden, så da ble det bleieskift om natta også. Men etterhvert gikk hun over til å bæsje en gang i uka så da slapp vi unna det. Hendte vel en gang i blant at vi tok en tung tissebleie, men da skiftet vi den på sengekanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå