Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 jeg er oppe mer enn jeg får sovet på nettene, er jeg heldig så får jeg sove 2 timer før han skal ha mat igjen, og da er jeg heldig! pjokken er veldig trøtt selv, så mulig han spiser mindre da enn på dagtid. på dagtid kan han sove 3-4 timer. er det "vanlig" å amme så ofte på natta? han er 3 uker=)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Min har hele veien spist hver tredje time (en kan stille klokken etter ham!)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 min var også sånn, spiste og spiste og spiste den første tida. Helsesøster sa hun bare trengte hver 4. time og vi prøvde å drøye tida før hun fikk. Det resulterte kun i vræling og ingen av oss fikk sove. For oss var det rette å amme når babyen ville de første par månedene, det gikk seg gradvis til. Noen babyer vil spise ofte og våkner lett. Ikke alle lar seg avlede med byssing, rugging eller smokken.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 nytter ikke å drøye tiden her heller, eneste han vil ha er puppen, vugging/smokk ol vil han ikke ha=/ hun spiste like ofte på natta i to mnd?=/
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 hehe, tror jeg har verdens snilleste baby. Hun er ikke to uker en gang, og har allerede sovet gjennom natta! Men "normalt" er vi oppe kanskje 1 gang, max to. Avhenger av når vi legger oss, og evt melkespreng. Hun har et virkelig stort sovehjerte, og bare knirker litt når hun er sulten skriker aldri! Gi gullet MASSE mat før du legger deg, sørg for at han blir gooood og mett. så kanskje han sover lengre?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 misunner deg max 15.50!! skulle gitt mye nå for en hel natt med søvn:P jeg har prøvd det, å gi han masse mat før leggetid men og da sover han kanskje i 2 timer.. =( HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 15.47 her Nå husker jeg ikke eksakt spisetider og sånt lenger, men jeg mener at det var ganske hektisk de første to månedene cirka. Og hun var nok VELDIG puppejente. Hun fikk pupp hele kvelden lang også, men ville likevel ha flere ganger på natta. Ikke var det for lite melk heller for hun la på seg masse og var god og rund. Det gikk seg vel til litt gradvis og jeg ble etterhvert flinkere til å amme i halvsøvne slik at jeg ikke ble så sliten av det.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 åå huff, tipper det er slitsomt!!! får du sneket til deg litt søvn på dagen da, eller spise han like ofte da også? lykke til ihvertfall, får håpe det går over etter en liten stund! og hvis det blir krise går det jo an å gi flaske, så kan mannen stå opp for å mate? 15:50
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Han må sove med meg slik at jeg bare kan "slenge ut puppen" , så sovener vi (noen ganger) igjen fort;) men når han skal ha mat ca kl 23,01,03,05,07 og 09 før jeg står opp blir jeg allikevel veeeldig sliten for ofte når han våkner og får mat så kan han være våken i en times tid han her har også lagt på seg masse, så heller ikke lite mat her. ber om at det snart skal snu seg!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 Ammet vel 4 til 6 ganger på natten (av og til mer) Ammet ca. 16 ganger i døgnet.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 Ca hver 45. minutt. Å ingenting i veien for melka heller. For jenta la på seg GODT!! Men, hun var dysmatur
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 Hver time sånn ca i en måned. Etter det drøyde det lengre, men aldri mer enn 4 timer frem til vi sluttet.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #13 Skrevet 31. januar 2011 da er det flere enn meg som har eller har hatt nattesultent nurk ja.. får håpe det blir ferre ammeøkter snart;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå