Gå til innhold

god form?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen her som er i god form? Virker som at "alle" her inne har masse graviditetssymptomer.

Er det noen som meg, uten så mye tegn og ubehag?

Jeg blir bekymret for det også, så nå skal jeg på privat ultalyd på onsdag for å sjekke at alt er i orden.

Er det forresten noen som har begynt å få mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

Jeg er i god form. Litt mer trøtt ellers ingen store plager. (Hadde ikke det forrige gang heller).

 

Har så vidt begynt å få litt mage synes jeg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er igrunn i god form:) Er litt kvalm og ikke all mat jeg klarer å spise, men det går som regel helt fint. Puppene er ømme når jeg våkner om natten. Hormonene er litt ekstra på tulltur og jeg er litt ekstra trøtt.

Lurer på om det er noe inni der i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i god form! Bare veldig trøtt og ømme pupper.... Går inn i uke 6 i morgen, og skal på tidlig ul om 2 uker. Gleder meg veldig til det, for jeg klarer ikke skjønne at det er noe som skjer der inne, og klarer heller ikke glede meg så mye da det er så uforståelig!

 

Hvor langt på vei er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+3 og skal på ultralyd på onsdag. Dette er også veldig rart og uvirkelig for meg. Kan ikke tro at det er noe der, klarer derfor ikke å glede meg så veldig heller. Eller, jeg gleder meg som en unge, men er redd for at det ikke bra den lille i magen min.

De få symptomene jeg har, er også veldig svingende. Er det noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg helt som vanlig. Ikke trøtt, ikke kvalm, antydning til ømme pupper, bare. Ingen mage, og ikke gått opp i vekt. Er 6+3 i dag og synes tida går litt sakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...