Gå til innhold

Vektklubben uke 5 =)

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er fint at vi er flere som kan hjelpe hverandre med motivasjon og ros =)

Jeg har ikke vært så flink i slutten av den uka som gikk heller. Klarte ikke å spise så masse som jeg skal, og har vært litt slakk i dårlig humør =/

Men nå er det ny uke, og jeg har startet opp med vanlig kur. Jeg har trent + tatt sol idag, en god start på uka =) =)

Veiing er imorgen, men jeg kjenner at jeg ikke gleder meg med de dårlige resultatene som har vært, det er bare fakta som forteller meg hvor lang vei jeg har igjen til målet. Håper bare ikke kroppen har vært i sparemodus og holdt på alle kaloriene jeg har spist andre halvdel av den uka som var.

Melder vel uansett inn med noen tall =)

Lykke til jenter =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veid meg idag, med litt bedre resultater enn sist uke. Men det er muligens pga at jeg spiste litt lite sist uke. Håper jeg ikke legger det på meg igjen når jeg følger kuren skikkelig denne uka.

Idag viste vekta 91,1 kg. Det er minus 1 1/2 kg siden sist veiing.

Siden start etter nyttår er det minus 2,9kg, og siden jeg startet på kur er det minus 9,1 kg.

Skrevet

Så bra at veiinga gjekk fint, håpar det fortsetter slik!

Denne veka har vore grei for meg. Eg har vore ganske flink med snop/ikkje snop, og eg synest eg har vore veldig flink med maten. Dvs "små" porsjonar (i alle fall mindre porsjonar enn før) og unngår (for det meste) å ete middagstype mat om kvelden. Treninga går det så som så med. Går eg ned nok med berre å endre matvanene, så gjer eg det ei stund.

Januar 2011: 97,2

Forrige veke: 95,9

I dag: 94,7

Altså ned 1,2 kg denne veka, 2,5 kg så langt i år, og frå starten i januar i fjor (109,8) har eg gått ned 15,1 kg!

Hoho! Eg er veldig fornøgd. Ein annan ting eg har gjort forresten er å begynne å strikke igjen etter ein forholdsvis lang pause. Eg har strikka sikkert 15 huer dei siste tre vekene, så eg har rett og slett ikkje tid til å sitte og stappe snop i trynet om kvelden :D

Skrevet

Kjempebra resultater på dere to!!! Jeg er også fornøyd med uka, har gått ned 1 kg. Har ikke blitt noe trim her denne uken, fordi jeg er syk, men satser på det kommer tilbake når jeg blir frisk.

Kan jeg spørre dere hvor langt dere vil ned? Hvor mange kg til skal dere ta av, og hvorlang tid har dere tenkt og bruke?

Har ere lagt plan for helgen? Jeg har begynt å kutte opp frukt og sette inn sammen med lørdagsnopet, da blir det ikke spist så mye snop som vanlig. Jeg har også begynt og kjøpe lørdagskosen på lørdagen, da blir det ikke at vi jukser på fredagkvelden..

Har dere noen tips?

Tar også i mot sunne middagstips med takk:)

Skrevet

Jeg vil i utgangspunktet ned til 80kg. Dvs. at jeg har 11,1 kg igjen. Jeg håper jeg klarer det, og så får jeg vurdere om jeg er fornøyd hvis jeg kommer så langt ned en gang =P

Jeg har lite tips. Godteri er nei mat her, både ukedag og helg. Jeg ser på at de andre spiser og har ikke problem med det, så lenge jeg bare får ha pepsi maxen min =)

Middag spiser jeg vanlige middager, bare mindre og litt sunnere, så ikke noe spesiel tips der heller hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...