Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Hva gjør dere for at det skal bli godt og samtidig magert?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Det er en schlager med urtekrydder på, særlig dill. Jeg pleier ikke ha noe særlig annet til, knekkebrød eller ei brødskive kanskje? Går jo an å bruke syltetøy med lite sukker, men det syns jeg blir så surt og uggent. Liker bedre dill da. Å blande hytteost med biter av banan og eple er også godt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Epler, rosiner, valnøtter og kanel. Kan droppe nøttene for færre kalorier.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Jeg liker å ha paprika på jeg... innimellom epler.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Jeg blander en yoghurt med Cottage Cheese. Det er godt - og jeg holder meg mett leenge. Eller jeg spiser CC med bær, helst blåbær. Sønnen min elsker CC blandet med litt syltetøy.
Gjest Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Har bringebær fra frysen på, syltetøy, kanel eller o'boy. Men spiser den like ofte bar. Synes CC er fantastisk godt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 og så er det så moro når perlene sprekker på tunga hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå