Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 sambo har to barn fra tidligere forhold,han og x har delt omsorg. de er ikke på talefot og sammarbeider deretter.vi har en stor utfordring når de gjelder klær barna blir sendt frem og tilbake i...vi sender barna ,ikke i de nyeste klærne men helt ok klær og får dem tilbake i st 104...og de er store gutter på 6,7år..hullete stilongser som hun har prøvd å lappe sammen.vi stryker også merker i klærne/limer på matbokser saftflasker ol.dette kommer tilbake uten ett merke.kjenner jeg begynner å bli mektig irritert over dette.dette er snakk om en dame på snart 50år...tror ikke det kommer til å bli bedre med tiden heller,har vert sånn i over to år nå..ser ut som hun ikke klarer å godta xen hennes har fått en ny familie.noen i samme situasjon??gode råd?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Har dessverre ingen gode råd, kan bare bekrefte at dette nok er en kilde til stor frustrasjon hos de fleste stemødre. Jeg syntes "alt" forsvinner bort til moren, men har også hørt at hun syntes det samme... Men alle fine ting som PC`er etc. blir som regel stående hos moren selv om dette er betalt av begge. Så løsningen er vel rett og slett at man bare må kjøpe en pc som blir stående hos far, så får mor kjøpe en egen hos seg.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 samme med sykler ,ski,skøyter..her må vi ha dobbelt opp av alt ikke snakk om å låne til hverandre,men sånn er de vel bare.biomor her er livredd for att mine barn/felles barn skal dra nytte av noe hun har betalt..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Stakkars bittre menneske. Er bedre for barna hennes at de slipper å ha dobbelt opp av alt. Pengene dere bruker på å kjøpe dobbelt kunne heller ha blitt brukt på forskjellige andre ting som også barna drar nytte av. Kinobesøk, badeland etc. De fleste av oss har bare så mye penger å bruke, og bruker man pengene på å kjøpe dobbelt opp, er det mindre å bruke på andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå