Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Flere som kjenner eller vet om noen som sitter hjemme dagen lang, på grunn av sosial fobi, negative tanker og lite livslyst? Jeg har prøvd masse forskjellige "lykkepiller", begynner å bli dritt lei, de funker ikke på meg. Jeg sover utrolig dårlig, våkner flere ganger om natten og om dagen gråter jeg mye og er mye deprimert med negative tanker. Nå går jeg på Remeron, har gjort det siden august. Lurer sånn på hva det er med meg, er det noe jeg er født med? Legen finner ikke ut hva det er med meg. Jeg har lite/dårlig matlyst. Går i masse kaffe og mye sukker. Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Jeg sitter stort sett hjemme. Det har blitt verre de siste årene. Mye negative tanker. Uansett hvilke forandringer jeg gjør, så blir jeg liksom aldri fornøyd. Det går fint en stund, så er det tilbake til det gamle triste og kjedelige. Depresjon kan være arvelig. Det kan skyldes at nivået av seretonin er lavt. Det kan økes ved å spise fisk. sukker og seretonin henger sammen. Jeg har blitt anbefalt regelmessig trim og et sundt kosthold. Hadde sikkert hjulpet, men har ikke overskudd til å starte.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Kognintiv terapi har vært løsningen her. Er ikke helt kurert , men bedre, er ihvertfall noe jeg kan anbefale:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 http://www.kognitiv.no/kognitiv_terapi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå