Gå til innhold

Utdanning-master?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå blitt så voksen at jeg kunne tenke meg en skikkelig utdannelse.Er det noen som kan fortelle meg litt om det å ta en master?

Hva må man ha før man kan komme inn på studiet,kan man ta master via NKI,hvor tøft er edt osv.

På forhånd takk for tips og hjelp:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må man ikke ha en bachelor først?

Skrevet

Hei:)

For å ta en master utdannelse trenger du først en bachelor grad. Bachelor grad får du etter tre års utdannelse. For å ta master kreves det at du har minst c i snitt. Master tar 2 år:)

Lykke til

Skrevet

hehe,jeg aner virkelig ikke. Men jeg ønsker å starte på en utdanning jeg kan avslutte med en master for å si det slik. Om jeg må ha en bachelor først,så gjør jeg det:)

HI

Skrevet

Kan jeg kompetanse vurderes for å få lov til å ta en bachelor? Kan jeg ta det via NKI?

Jeg har ikke råd til å slutte å jobbe for å utdanne meg:-(

HI

Skrevet

Hva med å ta en bachelor deltid? Da jobber du 60% og tar det over 4 år istedenfor 3. Det er ikke så veldig mange muligheter på nett altså

Skrevet

Jeg tar en master på deltid. Jobber 100% og gjennomfører master med 50 % progresjon, det vil si 4 år. Det går, ved hjelp av en velvillig mann og arbeidsgiver:)

Jeg tar ved Universitetet, men det finnes mange ulike mastere - ved BI finnes f.eks "Master of Management", her tror jeg opptaket er basert på tidligere arbeidserfaring, og at man ikke må ha en bachelor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...