Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg MÅ ned i vekt nå. Er lei av å være tung og bulkete... Veier nå rundt 89 kg. Er 167 cm på strømpelesten, og vi prøver å bli gravide. Gikk ned en 5 kg i fjor på denne tiden, men i år sitter motivasjonen lengre inne enn noen gang. Jeg trenger å se noe virke litt mer effektivt enn 5 kg i året :-| 2 mndr. på vektnedgangen og 10 mndr i desperat kamp for å ikke legge på seg.....urk.. Hvor starter jeg? Noen tips? Har ikke så lyst til å måtte kjøpe på bøker og styre på... Jeg er veldig glad i å gå tur, men bortsett fra det, så har jeg litt treningsangst. Har prøvd treningssenter før, men har endt opp med nakke og skuldre som er stiv som en stokk. Kan ikke løpe, da jeg vil få problemer med knær og hofter p.g.a. vekta. Så.. Må litt ned i vekt først, før jeg kan slenge på trening. (Svømming er heller ingen god ide for nakken min...fysioterapi o.l. blir for dyrt, for det virker bare så lenge jeg er i aktiv behandling.) Tenkte det var enklere og spørre her, enn på disse "slankeforumene". Alltid folk her
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Om du tenker på ketolyse så bør du lese boken først for å vite hva det dreier seg om, hvordan det fungerer og hva du må gjøre (og ikke gjøre) for å komme i ketose. Skal du kun gå på lavkarbo så kan du sjekke ut Fedon Lindberg og http://www.lavkarbo-torget.no/
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Vil ikke det der ketolyse greiene. Vil finne meg et kosthold jeg kan leve med. Har det ikke travelt med kiloene, men kostholdet mitt nå funker jo ikke. Men takker for lavkarbo-tips.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Hvis du ikke er glad i å bruke tid på kjøkkenet vil jeg ikke anbefale lavkarbo. Du kan lese litt om lavkarbo her: www.lenabeatrice.net Hun er ganske rutinert og flink:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Wow! Den bloggen var fantastisk. Lurer på om jeg skal kaste meg på lavkarbotoget selv jeg. Klarer fremdeles ikke helt å tro på at det funker da... :S Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Fantastisk blogg ja!! Ble virkelig inspirert, men det kommer jo litt an på om gubben er med på noe sånn, for jeg orker ikke lage flere middager...og mannen min er en liten stapeis...hehe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå