Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Ja, dere leste riktig! Jeg orker ikke tanken på å få en baby til. Selv har jeg en gutt som er blitt stor (heldigvis!!!) og nå har jeg en liten en på snart ti uker og det er nummeret før jeg blir gal! Han sover stort sett BANK i bordet godt om natten, men er en prøvelse på dagtid. Sover lite og er gråtete og krevende. Sovner han er det en liten minilur på knappe 30 minutter om jeg er heldig. Han spiser godt og legger godt på seg. Jeg ammer ikke lenger og måtte legge ammingen på hyllen. Så han får nå mme. Jeg husker storebror holdt på med dette tullet også frem til han var ca 4 mnd - plutselig begynte han og sove bedre og lengre og hverdagen endret seg drastisk. Jeg hååååper i det lengste at dette kommer til å skje i dette tilfellet. Det er utrolig slitsomt og ha det slik og jeg føler veldig på det. Man får jo faen meg ikke gjort noe som helst. Mannen er heldigvis VELDIG flink og avlaste og jeg får alltid kommet meg ut og kan være vekke så lenge jeg måtte ønske eller ha behov, og jeg benytter meg ofte av dette. Jeg kjenner det hjelper på... Jeg skulle bare ønske han kunne sovet lenger, vært mer uthvilt og vært enklere og ha med å gjøre... Jeg er sliten og lei!!! ALDRI MER BABY!!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Var dette ment som en utblåsning? Jeg har i alle fall ingen gode ord å gi deg for dette egoistiske innlegget.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Da er vi to! Minstemann er nå snart 7 mndr, og jeg bare gleder meg til han blir 3 år og kan slutte med bleie, spise selv, kle på seg selv (slik som storebror på 3) :-) Misforstå meg rett, jeg elsker den lille gullungen, og han er ikke så ille mtp soving osv, men det er slitsomt uansett. Aldri mer baby! :-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Det er jo sånn det er å ha baby... Men det blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Kjenner meg selv igjen i HIs innlegg jeg. Jeg ble rett og slett desperat etter å ha hatt en slik skrikende og krevende baby. Det var så ille at jeg hørte hylingen i hodet mitt selv mens jeg var på butikk 3 mil unna baby:( Det er min nr 2 som er "umulig" her. Hadde nr 1 vært slik, så hadde nr 2 aldri kommet. Få ut frustrasjonen du HI! Og så puster du godt ut etterpå
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Det var det, og det må få være lov! Hva du mener om det får være din sak - og det er meg revnende likegylidg om du synes det er egoistisk. Jeg har det ikke bra om dagen og jeg er ursliten!!! Jeg er veldig glad i begge sønnene mine - men dette er en tid jeg virkelig ser frem til å bli ferdig med!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Tusen takk! Det er slike svar jeg sette pris på! Nr 1 hadde kolikk her... GRUSOMT! Han her er ikke slik, men urolig på en annen måte da kan man si. Jeg er desperat og håper dette er noe som kommer til å gå seg til. Takker for gode ord fra en som tydeligvis har vært der jeg er nå og kan assosiere seg med min situasjon.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Takker for forståelse :-) Godt å vite at det er flere som tenker litt i samme båt som meg!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Kjenner meg igjen, men her var det på NATTA det ble sovet dårlig.... Vi har også to, og vi slet med søvneen i 3-4 år med begge to. Det blir bedre, og i ettertid sitter vi nå og ler av det hele:o) Faktisk...Det BLIR bedre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå