incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har holdt på og styrt med dette og finne hjertelyd... men så undrer jeg meg på, hvor har dere hørt lyden og finner dere den bare på en plass?
Mrs. Bouquet Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Nå før uke 12 finner jeg den nede ved skambeinet ca. midt på.
Babyønske �� Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Jeg fant den stort sett langt nede, rett over skambenet eller langt nede på venstre side. De første gangene jeg prøvde fant jeg den ikke hver gang. Jeg var 13-14 uker første gang jeg fant den(hadde ikke doppler før det, så vet ikke hvor tidlige jeg kunne funnet den.) Livmoren min kom over kanten rundt uke 10, og det er vel også avgjørende for hvor lett det er å finne hjertelyden. Kanskje du er for kort på vei hvis du ikke finner den enda?
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2011 problemet er vel ikke at jeg ikke finner den i grunn... men når jeg leter etter den, har gjort det flere ganger... så finner jeg lyden på samme sted, men... jeg finner lyd både på høyre og venstre side... men hører ikke noe om jeg drar doppleren over mellom de sidene... finner det merkelig... jeg er 9 uker nå da forresten og vet det ikke er min egen lyd jeg hører liksom...
Mrs. Bouquet Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Tipper det er din egen lyd. Når du er 9 uker er fosteret ca. 20 mm, så du må treffe akkurat for å høre hjerteslagene, og de ligger på ca. 160-170 slag i minuttet.
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2011 er nok ikke mitt eget heller gitt... for på begge sidene så ligger det på rundt 150... derfor jeg syntes det var litt merkelig...
Mrs. Bouquet Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 2 stk? Kanskje du skulle spandert på deg en tidlig UL.
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2011 har tenkt tanken på at det er to, men skullet da tro at de låg tettere?! skal til min første legetime om ett par dager, så får jeg ta det derfra... har mine tvil på at det er to egentlig, sikkert bare kroppen min som lurer meg hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå