Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har en aktiv jobb der jeg er i bevegelse hele dagen og jeg har to små barn som elsker å leke. I tillegg går jeg tur eller jogger hver dag (går når det er glatt) 5-6 km. Tiden strekker ikke til til trening men dette kan jeg klare hver dag. Hvordan er det med dere andre? Gjerne dere med full jobb og barn.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Jeg tror du er mer i aktivitet enn mange andre her inne..Ville lagt til litt styrke for rygg/mage og armer/skulder, så er det nærmest perfekt.....Hva med 5-10 min med noen øvelser tre-fire dager i uka etter løpe/gåturen??? Selv trener jeg 5-7 dager i uka (fra 30 min med intensiv styrke inkl kardio til 2 timer joggetur), men er lite aktiv ellers.Selvsagt, leker med barna (men mye mindre/mer stillesittende på vinteren enn sommer, vår og høst) og sitter på ræva på jobb (kontor) så føler ikke at jeg beveger meg NOK.......Fordi trening er trening, men generell bevegelse mener jeg er mye sunnere og bedre på lang sikte enn trening. bevegles som i lek med barn, husarbeid og bruke ben istedet for bil osv osv ) Jobber 100%, og ene barnet har aktiviteter to dager i uka også er hele familien i svømmehallen en dag i uka.....Mannen jobber skift, så mange kvelder/ettermiddager og helger jeg er alene med barna.:Men det går alikvel...Når barna tar kvelden begynner min treningstid:o)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Akuratt nå er det på nesten null aktivitet, har vært sykmeldt siden sept pga bekkenet, men nå kommer snart babyen ut, og DA Jeg er bare i 60% jobb, men studerer deltid ved siden av, så svarer alikevell jeg Har 4 barn, nr 5 i magen. Til vanlig så prøver jeg å gå 2 turer i uken, også er jeg rimelig fysisk på jobb, og har husarbeid og unger å følge opp. Noe sånn direkte trening blir det ikke tid til imellom jobb, skole, barn og hus. Går turer i fjellet på sommeren, blir på barnas premisser da. Føler jeg er i rimelig ok form, vell ikke akuratt nå da Blir vell mer egentid til trening en gang?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Vi går til bhg nesten hver dag,noe som tar ca 30min.Har også en aktiv jobb,og har noen ganger gått med skritteller og da ligger den på 11 000-13 000 skritt på jobb. Utenom det så trener jeg ikke noe fast,går litt turer men det er vel egentlig det:)
Gjest Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har 80% stilling og to barn (2+6 år) Trener 2-4 ganger i uka på Elixia. Når det ikke er glatt, sykler jeg til og fra jobb (7,5 km på 15-16 minutt, tar det som en treningsøkt det også, og så er jeg avhengig av å rekke å hente i bhg) Hvis det blir dårlig med treniing ute en uke har jeg treningsprogram jeg gjør hjemme. Og jobben min er å gå/stå/løfte/røre hele dagen, av og til så aktiv at jeg blir småsvett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå