Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg mener virkelig utbrent altså? Og hva gjør dere med situasjonen? Jeg skal utnytte en mulighet til å være hjemme en periode. Og så skal jeg tenke og finne meg en annen, mer inspirerende jobb. Håper det vil hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 ja. jeg turte akkurat å ringe legen, fikk time på dagen men gruer meg SÅÅÅ! sitte og forklare ting og tang, vet jeg begynner å grine. men jeg har hvertfall gjort noe med saken, så får jeg se hva han gjør...gruer,gruer,gruer...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 jeg var utbrent på min tidligere jobb. sa opp og er storfornøyd med det. formen er mye bedre og jeg slipper å irritere meg tenke på den jobben lenger. sykt godt:) slapp av og tenk godt gjennom hva du ønsker å gjøre videre. husk å bruke god tid på å komme deg til hektene, ellers kan du føle deg fort utbrent igjen.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Absolutt! Jeg sa opp den godt betalte jobben min og tok en deltisdstilling helt uten ansvar. Begynte å gå turer for å bedre formen. Gikk ned 10 kilo. Tok kosttilskudd og prøvde spise sunnere. La meg tidligere om kvelden for å få nok søvn. Ingenting hjalp. Nå er jeg under utredning for forskjellige typer revmatisme og det kan se ut som jeg gjorde mitt livs bommert da jeg sa opp jobben min. Jeg skulle gått til lege og fått sykemelding, hvis det nå viser seg at jeg er kronisk syk og aldri kan gå ut i full jobb har jeg et begredelig grunnlag for gradert eller full uførepensjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå