Gå til innhold

Hvilke vitaminer tar dere?


7569

Anbefalte innlegg

Jeg har fiskeallergi og er litt bekymret for å ikke få i meg det jeg skal av vitaminer osv.. Hvilke vitaminer tar dere?

Har selvfølgelig snakket med legen min om dette men klarer ikke helt å slå meg til ro med dette.. Jeg tar en multi vitamin og udos choise kapsler.

På forhånd stort takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg tar trankapsler og multivitamintabletter. Det varierer litt hvilken produsent jeg bruker. De koster jo litt, så jeg ser an hvem som har tilbud når boksene blir tomme.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar Møllers Dobbel og jerntabletter... Har fått anbefalt å ta multivitaminer også, men har enda ikke fått somlet meg til å skaffe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

jeg har spurt legen min, jordmor og jordmoren som utførte UL på meg og alle sa at jeg skulle ligge unna vitamintilskudd :/ Så lenge jeg hadde et variert kosthold var det ingen vits i å ta vitaminer... Stoler jo på disse fagpersonene og blod- og jernverdiene mine er helt fine, men lurer litt alikevel...

 

Hva er det i feks den ammende pakka som man ikke får på annet vis? Noen som vet? Vil så gjerne gjøre det beste for den lille i magen, men gidder ikke ta noe som ikke er nødvendig heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...