Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Lurer på hva risikoen ved sterilisering i løpetiden er? Er det forsvarlig å sterilisere midt i løpetiden når det kan vente? Er det noen dyrleger som kan fortelle meg litt om dette?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 hva slags dyr er det snakk om? Tisper er strengt tatt ikke lov å sterilisere om ikke der er særlige grunner (helsemessige) for det.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor ikke legge inn dette innlegget på et forum for kjæledyr?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Det er snakk om ei tispe. Jeg vil gjerne ha svar fra en dyrlege. Jeg vet at det ikke er lov hvis det ikke er en grunn men det er ikke spørsmålet Hvorfor ikke legge det ut her? Det har vært snakk om kjæledyr her før og jeg har sett svar fra en dyrlege. Her blir det jo spurt om alt mulig så hvorfor ikke? Er ikke så mye på nett og er ikke på andre forum. Hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Hvilken garanti har du for at en som undertegner meg "dyrlege" faktisk er det da? Det er et anonymforum, og hvem som helt kan utgi seg for å være både lege, jordmor, dyrlege osv.. Så jeg anbefaler at du heller ringer en dyrlege!..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Jeg håper noen kan fortelle meg om det jeg lurer på. Jeg har ikke tenkt til å utøve noen form for operasjon hjemme! Herregud da.. Så klart jeg kan ringe en dyrlege men det er da lov til å spørre her. Jeg vil ikke utdype hvorfor jeg spør for det skylder jeg ingen.. Det er da hundrevis av spørsmål på dette forumet og du kan jo gå inn på en av de andre trådene da denne tydeligvis plager deg.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Det plager meg ikke, men det må da være lettere å få råd av en som du faktisk vet er utdannet veterinær?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Jeg skal ikke ta noen avgjørelser rundt dette. Jeg har ikke tispe engang Dette var bare noe jeg lurte på. Ang komplikasjoner i forhold til sterilisering midt i løpetiden og om det er forsvarlig å gjøre det da når det kan vente? Hadde jeg skulle sterilisert hunden min så hadde jeg ikke tatt en avgjørelse basert ut ifra en anonym på nett nei, men hørt på vetrinæren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå