Gå til innhold

Vokser magen mye de siste 8 ukene? Husker ikke helt :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest magen er så stor og intens så får ikke håpe magen skal vokse så mye mer :-) mot slutten trodde jeg ikke magen voks så mye mer men synker vel litt:-)) venter nr 3 og føler meg uhamslig til dagens gjøremål..... Så er vel 3 trimester den tungste delen og da, psyke oss opp til fødselen:-) litt lei av å være tung...... Står error på baderomsvekten:-0 he,he:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mage vokste kjempe mye de siste 6 ukene forrgje gang. Da tok magen sikkelig sats og hoppet seg godt opp på sf-kurven.

Og vekta mi eksploderte og vann i kroppen var helt vanvittig. Husker jeg ikke kom oppi noen sko. Men jeg hadde svangerskapsforgiftning, så vet ikke om det var det som var grunnen.

Er utrolig spent på om magen holder seg til kurven den har hatt hele tiden denne gangen :) Håper inderlig det for det er jammen meg så utrolig mye mer behagelig :)

Skrevet

Ja, min iallefall. Det er då den verkeleg seier "pang"!

Skrevet

I følge de uke-for-uke beskrivelsene skal babyene nå legge på seg mye mer hver uke enn tidligere - rett og slett fete seg opp! Husker at jeg i uke 32 sist tenkte at nå kunne vel ikke magen bli større, men har sett bilder fra da og like før fødselen og jammen er det stoooooor forskjell! Magen ble mye større hos meg de siste 8 uker - og det til og med etter at han festet seg i uke 35! Strekkmerkene eksploderte plutselig i uke 36. Og på slutten følte jeg meg som en planet! Men det kan vel tenkes at man ikke gjør det - noen har jo veldig små mager - nesten så de vokser mer innover enn utover. Tiden vil nok vise for deg hvordan det blir! Er forberedt selv denne gang på at uansett hvor stor jeg føler meg nå, har jeg fortsatt mulighet til å bli større!! :)

Skrevet

Ella_Bella_Snupperella, du er herlig, altså. "Følte meg som en planet", det er jammen tidenes beste beskrivelse av å vere høggravid :D

Skrevet

Hahaha... Takker! :D

Skrevet

He,he.....planet kan du si :-)) uffameg :-)

Skrevet

Planet faktisk! Det var den beste beskrivelsen noen sinne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...