LilleMamsen Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er i uke 35 og kjenner mye liv i magen men ser at jeg ikke har lagt på meg siste halvannen uke. Bør jeg bekymre meg? evt hvem kontakter jeg- fastlege, sykehus eller helsestasjonen? Har gått opp åtte kg til nå, og ble overrasket over at vekten stagnerte i stedet for å øke som jeg forventet. Var hos fastlegen i forrige uke, men hadde selvfølgelig en liten vektøkning fra forrige ktr som var i desember. Der er dessuten målingene etter frokost og med klær. Har ikke brukt helsestasjonen denne gangen, men føler kanskje at de er lettest å kontakte. Noen med samme erfaring?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Jeg hadde samme "problemet" i forgje svangerskap, men det var visst ingenting å bekymre seg over.... Så lenge sf-målet utviklet seg normalt betydde det at mini vokste som han skulle og at det bare var jeg som gikk ned litt i vekt... Er du bekymret burde du uansett ta kontakt med legen eller helsestasjonen for en ekstra sjekk
TiNi88 Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har hørt at man kan gå ned i vekt siste måned, så det er nok ikke farlig, men om du blir bekymra eller kjenner forandringer i bevegelsesmønstret er det jo ikke noe problem å ta en telefon til lege/fødeavdelingen og forhøre seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå