Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 2 åring som MASER hele tiden! blir gal! "Brus? nei brus? nei Brus? NEI, har jeg sagt. er du tørst kan du få vann. brus brus brus? neineinei. BRUUUUUUS HYLGRINER OG spør 100 ganger etter det og etter det og etter det.... Sånn, det var godt:P
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Å, deilig at det er flere. Har en på 19 mnd. Poden:Keks? (oversatt til kjeks). Jeg: Nei, nå skal du spise mat. Poden: Nei, keks? Jeg: Nei, du skal spise mat. Kjeks er bare på helgen. Poden går bort til skapet og peker: Keks? Jeg: Nei, nå kan du sette deg på stolen din så skal du få brødskive. Poden: Legger seg ned på gulvet og hyler hysterisk og roper keks! Dette er rutine hver kveld ved kveldsmat. Ja, de vet hva de vil disse små
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Ikke svar hundreogørten ganger. Svar maks 3 ganger, etter det så ignorerer en det.
Daquiry Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Har samme problemet selv, jeg ignorerer det etter 3 gangen, avleder med å finne på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå