Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor i hel.... kan ikke dere som MÅ inn med dritt på enkelte innlegg svare på ting dere er uenig i? Jeg har lest på flere innlegg at en eller flere bare må inn for å komentere dritt... kan dere ikke heller la være. Enkelte hær skriver faktisk inn innlegg for å få hjelp eller andres meninger om ting. Hvorfor må da enkelte svare med tåpelige komentarer. Som foreksempel: Jeg leste på et innlegg om nesten ulykker i hjemmet. Det er et innlegg hvor en mor forteller om noe som hadde nesten skjedd i hjemmet, og en annen idiot måtte inn for å komentere at hun var hønemor osv. Kunne du heller ikke latt være å svare på slikt vist du synes det blir for dumt for deg. Jeg synes det er veldig greit å dele erfaringer med de menneskene som er her inne. Håper de som føler seg truffet kanskje tar noe til seg. Synes du kan tenke på at folk kanskje synes det er greit å ha en slik side hvor man kan spørre hverandre om råd, og få et svar med fleres meninger og ikke svar uten mål og mening. Håper de som har skrevet usakelige innlegg kan få en tankevekker.... Skjerp deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå