Gjest amandine Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 -Bergen! Kjære vakre Bergen som varter opp med 6 varmegrader og regn! Hurra det blir vår! - Ungene som nok en gang er friske ved ukestart -Gubben som var myk og nybarbert på kjaken til frokost -snille damen som gir meg en nydelig hvitmalt gammel kommode Ett eneste punkt på hatlista: - OMGANGSSYKE! Nå må det da for pokker være nok! I tre bloody uker har vi sovet med ett øye åpent og bøtter ved alle sengene i tilfelle. JEG ER LEI!!
blomstre Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Elsker Jærens vakre strender, der får man effektivt luftet vettet (og alt hat blåses bort)! :-) (symp for omgangssyken, den håper jeg inderlig vi ble ferdig med i fjor...)
Gjest amandine Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Å ja... Hellestø! Da vi bodde i Stavanger, jeg og mannen for mange år siden, jobbet vi begge ca ved Forus, vi kjørte ofte ut på Hellestø etter jobb og enten gikk en tur eller bare nøt vind og vær. Og Bore, Orre og Sele er barndomsfavoritter..
blomstre Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 :-) Vi har Orre som favoritt. Veldig greit å ha muligheten til å varme seg litt på en kopp kakkao og skifte til tørre klær i friluftshuset før vi kjører hjemover igjen. Og barna elsker å løpe i de høye sanddynene der! Vi har testet alle de andre også, men ender alttid tilbake til favoritten igjen.
Gjest sug lut Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 - fine menneskene mine i alle sammenhenger - morgenlys - åttitallet, selv om det lukter lett kjeller hat: mandagsmorgenspanikken...
blomstre Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 ho, ho, ja mandagsmorgenpanikk er velkjent, nu for tiden med ektra utfordring med 2,5 åring som tester grenser - Da er jeg glad jeg har fleksitid på jobb og kan ta meg tid til de ekstra 15 min for å vinne kampen. I dag gikk kampen ut på å få henne til å forstå at man spiser en skive med skikkelig pålegg før man får en med syltetøy... 1-0 til meg denne gangen (men det kommer vel noen tap innimellom også vil jeg tro...). Har du funnet frem 80-tallet? Luggen min vil gjerne være der!
meg & to små vampyrer Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Jeg elsker også Bergen (men bor ikke der mer, snufs!) Og så elsker jeg faktisk strømpebuksa mi som ikke er så ubehagelig som forventet, den er faktisk deilig å ha på seg. Og hvor ofte skjer det med en strømpebukse? (eller holder jeg på å bli voksen...)
Verbena Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 dagens elsk her i huset: -samboeren som utrolig nok klarte å finne frem følelser i et par timer og lange gode samtaler som trengtes for den arbeidssøkende på svartelista. - foreldrene til klassekompisene til 1.klassingen!! Endelig føler jeg at folk er sluttet å se ned på meg som mamma fordi at jeg er "noen" år yngre enn majoriteten av foreldrene. Også håper vi at uka gir flere positive enn negative punkter. Gjerne en jobb før lørdag!!
Gjest sug lut Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har gjort åttitall. Det var strålende på alle vis, ikke minst i sminkeveien, det verste er at det faktis så veldig kult ut om det ikke var for at de eneste som har sånt nå om dagen enten er kroppsarbeidere i bokstavelig forstand eller har et overlag nært forhold til NAV og rullings. Og det var skikkelig luft og flukt over panneluggen, den gikk laaaangt opp og i laaang bue over mot siden, tupert og spraya så den gikk helt i sjokk. Har oppdaget at ozonhullet er mer enn delvis min skyld, det er ikke lite drivhusgass som gikk med til en standard ungdom i de glade åttiårene bare i hårprodukter og generell kjemi. Elnett og Clynol, ohoi! Dessuten er det krevende å bordsette åttitallet, da alle tar opp tredve cm ekstra pr kuvert i bare skulderputer. Og Peach Canei er krevende det også.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 hat: egypt og tur som ikke blir noe av... 20 praksispasser på 60 elever... elsk: at jeg pga kaos i egypt rekker årsmøte og nominisjonsmøte i AP at jeg er alenemor og blir prioritert når det kommer til utdeling av praksisplass
Pengetreet Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 Elsker: Er så godt som ferdig med prosjektskissen for bacheloroppgaven, er kun crusing inn mot innlevering nå. Sov til kl 10, laaang dusj og en to timers lunch på skolen med venninner, for så å dra ned til byen. Nix fornuftig i dag mao. (Frøkna er hos faren) Frøkna har bursdag i morgen og kommer hjem igjen! Ikke fullt så mye elsker: Akutte tannproblemer til den nette sum av 12000.... Grrrrrr!!! Der gikk feriebudsjettet til h...!
Pengetreet Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 En ting til på elsk lista: Koselige butikkdamen som satte på fine filmen inne i den bittelille kafeen sin. Vi var to gjester som ble sittende lenge å prate om filmen sammen med henne. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå