nuttegull:) Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er gravid i uke 17.sat. Hær en kveld kjente jeg at tannkjøttet helt bak begynte å åpne seg,så jeg var sikker på at nå kommer det ut en visdomstann. Utover natten begynte det å bli skikkelig ubehagelig å det hovnet opp å det kjentes akkurat ut som at en tann var på vei. Neste morgen var tannkjøttet bakerst oppe i munnen akkurat likt bare at dær var det en stor kul. Neste dag var det gitt seg igjenn. Jeg har ikke kunne spist tomat,potetgull å enkelte salte/sure ting, da har tungen min fått fullt av prikker å begynt å verke. i dag våknet jeg med hovent kinn/hake Jeg blør veldig mye når jeg pusser tennene også. Kan dette være betennelse eller noe? Vet man kan bli plaget med mye rart under graviditeten, men aner ikke hvor jeg skal ringe,for må vel kanskje ha medisin hvist det er betennelse.
alvis Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Tannlege kan skrive ut antibiotika. Jeg tror jeg hadde ringt til tannlegen og hørt om de kan ta mot. Høres jo ut som problemet sitter der. Kan jo hende en lege kan hjelpe deg også. Ta en telefon og hør. God bedring!
Nat27 Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Det der høres ut som en tannleges felt..Jeg hadde ringt der. Håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå