Gjest Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Tenk hvor stas det er å vokse opp og hete; Poppy Honey, Daisy Boo, Petal Blossom og Budd Bear. Fritt oversatt; Valmue Honning/Kjære, Prestekrave Boo, Blomsterblad Blomstre og Budd Bjørn. (Jamie Olivers barn forøvrig, om noen lurte..)
Gjest sug lut Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 For atte vi er bare SÅ kjendiseliten med KOMPLETT bohemdesignliv og er SÅ frie i vår tanke... og vi skal ALLE inn i noe KREATIVT og AVBILDNINGSVENNLIG og har sånn asså helt og holdent vår EGEN stil, vi. Eller sagt på en annen måte: det er designutgaven av Carosander.
Gjest Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Vet ikke helt hva jeg foretrekker... :-/ Kjendiser eller ikke. Ser ikke for meg dommerfullmektig Poppy Honey Oliver eller lege Budd Bear Oliver. Reine skjære blomsterenga hele gjengen.
Gjest sug lut Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Hvordan man kan døpe ungen Boo overgår min fatteevne, det er jo enten å uttrykke misnøye eller forakt, eller så er det slang for marijuana. Forresten, nå skjønte jeg det plutselig utfra siste betydninga. Men trenger ungen vite hvordan den ble til - "sorry, vi bare var steine lizzom"?
Gjest sug lut Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Begravelsesagenten Poppy Honey virker også lett underseriøst...
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 "Jaja, vi sier da at han er kokk, men det er helt andre ting han lager på kjøkkenet.. Middelet han koker i hop av blomster-ekstrakter påvirker mor til å bli en lykkelig, lettere beruset Pez-maskin..:"
Gjest sug lut Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Og jeg ser stadig færre grunner til ikke å endre min datters navn til Grevenpop. Det er da i alle fall et navn, ikke et utrop.
Gjest Skrevet 1. februar 2011 #11 Skrevet 1. februar 2011 Omtrent like stas som å hete Nalle (en bekjent heter faktisk det og han er norsk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå