Gå til innhold

Navnet skjemmer ingen, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk hvor stas det er å vokse opp og hete;

Poppy Honey, Daisy Boo, Petal Blossom og Budd Bear.

Fritt oversatt;

Valmue Honning/Kjære, Prestekrave Boo, Blomsterblad Blomstre og Budd Bjørn.

(Jamie Olivers barn forøvrig, om noen lurte..)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

For atte vi er bare SÅ kjendiseliten med KOMPLETT bohemdesignliv og er SÅ frie i vår tanke... og vi skal ALLE inn i noe KREATIVT og AVBILDNINGSVENNLIG og har sånn asså helt og holdent vår EGEN stil, vi. Eller sagt på en annen måte: det er designutgaven av Carosander.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg foretrekker... :-/

Kjendiser eller ikke. Ser ikke for meg dommerfullmektig Poppy Honey Oliver eller lege Budd Bear Oliver. Reine skjære blomsterenga hele gjengen.

Skrevet

Hva er galt med Blossom lissom?

;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Hvordan man kan døpe ungen Boo overgår min fatteevne, det er jo enten å uttrykke misnøye eller forakt, eller så er det slang for marijuana. Forresten, nå skjønte jeg det plutselig utfra siste betydninga. Men trenger ungen vite hvordan den ble til - "sorry, vi bare var steine lizzom"?

Gjest sug lut
Skrevet

Begravelsesagenten Poppy Honey virker også lett underseriøst...

Skrevet

"Jaja, vi sier da at han er kokk, men det er helt andre ting han lager på kjøkkenet.. Middelet han koker i hop av blomster-ekstrakter påvirker mor til å bli en lykkelig, lettere beruset Pez-maskin..:"

Gjest sug lut
Skrevet

Og jeg ser stadig færre grunner til ikke å endre min datters navn til Grevenpop. Det er da i alle fall et navn, ikke et utrop.

Skrevet

Omtrent like stas som å hete Nalle (en bekjent heter faktisk det og han er norsk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...