Gå til innhold

Hvor mye ville du betalt for en brukt Bugaboo Bee 2009 modell?


Nr-2-i-magen

Anbefalte innlegg

En kan få kjøpt helt ny 2010 modell som har en del forbedringer fremfor 2009 modellen for 4350,-

Hvor mye ville du betalt for en brukt Bugaboo Bee 2009 modell?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Max 2500,- Den nye er stiligere, og bedre i og med at en kan stille setet og ryggen. De gamle modellene blir vanskligere og vanskligere å selge. Det er faktisk ikke lett å selge den nye modellen pent brukt heller, la ut min for 3900,- og etter en måned fikk jeg ETT svar (som heldigvis kjøpte uten å prute, utrolig nok!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke så mye å spare å kjøpe brukt til 3900,- når en får den ned i 4350,- Så da er det ikke så rart at det tar tid å få solgt.

Men takk for svar :)

Kan jo være litt kjipt å kjøpe den gamle modellen om det er vanskelig å få tak i utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at det var ingen som solgte Bee+ for under 4900,- når jeg forsøkte å selge min for 3900,- dessuten skrev jeg 3900,- eller bud, mener at det åpner for litt pruting ;-) Heldigvis tok ikke kjøperen den ;-)

 

Det er nok ikke vanskelig å finne utstyr til den gamle Bee, du finner det i barneutstyrsbutikkene og på nett "anytime", så det bør du nok ikke bekymre deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada , man kan bytte kalesje på alle Bugaboo`er men det er ulike kalesje på Bee og Bee+ , bare pass på at du får rett ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...