Gå til innhold

Hvor mye ville du betalt for en brukt Bugaboo Bee 2009 modell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kan få kjøpt helt ny 2010 modell som har en del forbedringer fremfor 2009 modellen for 4350,-

Hvor mye ville du betalt for en brukt Bugaboo Bee 2009 modell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Max 2500,- Den nye er stiligere, og bedre i og med at en kan stille setet og ryggen. De gamle modellene blir vanskligere og vanskligere å selge. Det er faktisk ikke lett å selge den nye modellen pent brukt heller, la ut min for 3900,- og etter en måned fikk jeg ETT svar (som heldigvis kjøpte uten å prute, utrolig nok!)

Skrevet

Det var jo ikke så mye å spare å kjøpe brukt til 3900,- når en får den ned i 4350,- Så da er det ikke så rart at det tar tid å få solgt.

Men takk for svar :)

Kan jo være litt kjipt å kjøpe den gamle modellen om det er vanskelig å få tak i utstyr.

Skrevet

Det skal sies at det var ingen som solgte Bee+ for under 4900,- når jeg forsøkte å selge min for 3900,- dessuten skrev jeg 3900,- eller bud, mener at det åpner for litt pruting ;-) Heldigvis tok ikke kjøperen den ;-)

Det er nok ikke vanskelig å finne utstyr til den gamle Bee, du finner det i barneutstyrsbutikkene og på nett "anytime", så det bør du nok ikke bekymre deg for.

Skrevet

kan man bytte kalesje (farge) på bugaboo bee (ny i 2010, men ikke pluss)?

Skrevet

Jada , man kan bytte kalesje på alle Bugaboo`er men det er ulike kalesje på Bee og Bee+ , bare pass på at du får rett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...