Gå til innhold

Gravid i 5. md uten å vite det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello, har funnet ut at jeg er 5 mnd på vei, har hatt mensen og tatt negative tester helt til for 3 dager siden.. Noen andre som har hatt dette skje meg seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kom helt til 4,5 mnd før legen fant det ut da jeg egentlig var innlagt for noe annet:p Herregud sier jeg bare... men det går visst an.

Skrevet

Jeg fant ut om graviditeten i 5. mnd.

Tok aldri noen test, da, så jeg vet ikke om den hadde vært negativ...

Hadde ikke mensen heller, men den har jeg "aldri" uansett...

Skrevet

Hadde du mensen og negative tester???

Skrevet

Ja, kjenner ei dame som gikk til legen og var pjuskete, og kom ut med beskjed om at hun nok var 6--7 mnd gravid!

Skrevet

men hadde henne mensen og testet hjemme???

Skrevet

Hei, en nær venninne av meg fant ut at hun var gravid da hun var 6 mnd på vei. Hun fikk negative tester gjennom hele svangerskapet. Hun var tilslutt overbevist om at hun var gravid da hun kjente tydelige spark og dro til legen nok en gang. Fremdeles negativ test, men UL viste likevel et foster på ca 6 mnd størrelse... Det er visst sjelden man får negative tester selv om man er gravid, men det skjer.

Har også lest om ei her inne som fikk negative graviditets tester frem til 5-6 mnd...

Skrevet

Takk for svar, er helt i sjokk jeg, har jo mensen og alt... skjønner ingenting------/

Skrevet

Hei, jeg kjente henne som fikk vite det mellom 6 og 7 måneder. Vet ikke om hun testet hjemme, men hun hadde i alle fall INGEN mistanke, og jeg som møtte henne to måneder i forkant mistenkte ingen ting, det syntes null på henne. Jeg regner med at hun hadde en eller annen form for blødninger som hun antok var menstruasjon, for da hun gikk til legen var det av andre, mer generelle grunner: dårlig immunforsvar, følte seg slapp blablabla.Husker ikke helt, barnet er minst 12 år nå altså.

Skrevet

Ok godt at d ikke bare er meg, jeg har i hvertfall aldri hørt om dette før, men er visst ikke sjeldent d skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...