Frøken B ღღ Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jada, jeg vet at den ble trukket tilbake. MEN... Har du en du ikke bruker? Jeg trenger den! Jenta er helt avhengig av den og den ene av de vi hadde er utslitt. Å ha bare en går ikke, for da sover ho ikke mens den er til vask. Andre fungerer heller ikke, vi har prøvd et utall andre både alene og sammen med Fabian. Det hadde vært deilig å fått en eller to til. Og ja, jeg sjekker dem før jeg gir den til ho. Hver gang.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg vil fortsatt ha Fabian koseklut hvis noen skulle ha en...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 tror jeg så den idag på nettbutikken til princess...men hvorfor er de trukket tilbake?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Jeg finner ikke noe bilde av den, men den er hvit, firkanta med en sau i midten. Sauen er noenlunde lik den som er på rangla i samme serien. http://www.princessbutikken.no/velg-rom/til-barnerommet/fabian-rangle/prod8070360101.html
Frøken B ღღ Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2011 De ble trukket tilbake fordi den påsydde sauen kan løsne. Fikses greit ved å sjekke den daglig og sy sammen ved behov. Her sitter den som støpt enda, men...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har faktisk flere, men har lovet dem bort til en som har samme problemet som deg. Hvis jeg ikke hører fra henne i løpet av et par uker, så kan jeg kontakte deg
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Mulig det er meg du har lovet en bort til, men jeg fikk en av ei som ikke brukte sin (siden du egentlig brukte alle sammen?) 08.15. Håper du finner noen. DIB var min reddning. Veldig kjipt at dem ble tatt bort fra butikkene. Min lille er avhengig av denne kluten... Lykke til!
Frøken B ღღ Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2011 Å! Nå ble jeg glad! Det er kanskje håp! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå