Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 ved fødsel...? Jeg har litt vansker for å tenke den tanken. Jeg barberer meg nedentil, men når det gjelder fødsel... Jordmor, barnepleier, leger etc... Sikkert helt teit innstilling, men har dere latt håret gro litt før fødsel? Sånn for å ha litt iallefall....??? hehe....
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 ja,har det ikke helt glatt...det skal visst være bra å ha litt hår der nede pgav renselse og greier hehe
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 så lenge jeg klarer så skal jeg nok ta det som er.. har født før og vet at det er greit å være ganske renska der nede hvis man må sy.. men det er veldig forskjell på folk.. de på føden bryr seg ingen ting om hvordan du er ut "der nede"..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Jeg hadde latt det gro forrige gang, i sikkert en mnd. Og jeg måtte sy ganske så kraftig for å si det slik!!! Har med hygiene å gjøre, det er en grunn til at man har hår der... Merket ingenting til hårene etter syingen, og fikk vite at det var bra at det var litt der nede, så skal gjøre det samme denne gangen. Tenker ikke engang på hvordan jeg ser ut, eneste jeg tenker på er at jeg helst vil være ren før fødselen starter.. Og seriøst, det siste jeg tenker på er hva andre mener, jeg har nok med tanken på å føde ett barn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå