Maibaby:) Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 jeg har følt helt siden jeg fant ut at jeg var gravid at det var en liten gutt i magen min;) hehe jeg og mannen min har sagt han, til babyen hele tiden, og jeg var nesten sikker på at dette måtte være en gutt!!! og på ultralyd nå på fredag så så vi en aktiv liten GUTT inni magen min hehe vet jo det er 50 prosent sjangse på å ha rett, men synes likevel at det er litt rart når jeg har hatt så sterk følelse, og så stemte det!! hva med dere andre?? stemte det??
SolRikke Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 jeg hadde egentlig ingen feeling på om det var en gutt eller jente, så jeg tenkte ikke så mye på det. Men når vi fikk vite at det er en gutt, så kom jeg til å tenke på alle drømmene jeg har hatt om barn/spebarn etter at jeg ble gravid, og i alle drømmene var det en guttebaby.Vet ikke om det var tilfeldig eller om kroppen "visste" om det. Morsomt var det ihvertfall
maiprinsessa:) Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Når jeg ble gravid,fikk jeg magefølelsen av at det var ei jente i magen min..Kun jeg av alle mine venner og familie mente det...Resten sa gutt.. på første UL lå barnet med beina i kryss,så fikk ikke sett kjønnet...men etter mye mas og lettere irritasjon fra min side om at jeg innerst inne visste de tok feil,gjorde at jeg bestilte ny UL.. og da....fikk jeg vite og se at inni magen min,ligger det ei jente!!! Så...Noen ganger så stemmer magefølelsen veldig;) utrolig skremmende...
Tittil Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Jeg var bombesikker på at det var en gutt fra jeg fant ut at jeg var gravid. Og har alltid omtalt nurket som "han". Har tilogmed kun funnet guttenavn, så sikker var jeg. Var på UL for to uker siden. Så sa jeg til jordmor at jeg var heeelt sikker på at det var en gutt. =) Da smilte hun og sa ja hun kunne bekrefte at det var en liten tass ja Synes det var såååå koselig
StoltHønemor<3 Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Jeg hadde en sterk jentefølelse helt til to uker før UL. For da drømte jeg at jeg gikk rundt i huset med babyen min, og det var en gutt. Det var en kjempeherlig drøm og etter det så har jeg egentlig visst det var en liten kar i magen min Det stemte på meg også, for jeg trodde gutt
malingus Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Jeg hadde virkelig ingen magefölelse i det hele tatt. Hadde håpet litt på en gutt, siden vi har to jenter her hjemme fra för, men egentlig ingen fölelse av hva det faktisk kunne väre. Svangerskapet har ikke värt så ulikt det forrige (da jeg fikk en jente) heller, bar litt lettere fysisk denne gangen. Tenkte at det ville väre for mye å håpe på en gutt, men på ul viste det seg en liten pjokk! Fine fine gutten min!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har faktisk hatt rett tre ganger! Trodde gutt første gang, og jente andre gang - til tross for at en lege på tidlig ul mente det var en gutt, var jeg overbevist om at han tok feil. Og det var en jente! Denne gangen har jeg vært sikker på at det er gutt, og jeg hadde sannsynligvis rett igjen! Men jeg vet om flere som har hatt feil magefølelse, så det er jo ikke alle som har rett! :-)
Babyønske �� Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har hatt rett ang magefølelsen begge ganger nå, og har hatt følelsen for det helt fra begynnelsen. Første gang fikk vi ikke vite kjønnet før på 3D ul i uke 28. Men jeg var skråsikker på gutt hele tiden, og hadde rett :-). Denne gangen var jeg sikker på at det var jente, og ordinær ul viste at det var det
Krystallen Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Jeg var SIKKER på at det var gutt, jeg og mannen tenkte bare på guttenavn og sa han hele tiden. På UL fikk vi vite at det er ei jente *sjokkert* Var ikke forberedt på det men likevel happy Så her stemte det ikke nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå