Gå til innhold

Facebookstatuser igjen.... treningsskryt

Anbefalte innlegg

Skrevet

En litt perifer venn på face som er forholdsvis overvektig og notorisk jojoslanker har på nyåret startet "et nytt og bedre liv", og nå skrytes det vilt og hemningsløst gjerne flere ganger daglig om hvor langt hun har syklet på ellipsesykkelen og div. andre aktiviteter og hvor mange kalorier hun har svidd av.

er det bare jeg som synes dette er helt utrolig teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne... Har merket meg at det er mest disse nyttårs-forsett trenerens som skryter mest:-p

Skrevet

Nei det er utrolig teit......

og så har du de som er så utrolig postiv, alt er så fantastisk, så vet du at de i virkeligheten er sure og negative mennesker, patetisk!

Skrevet

haha, har tenkt over dette jeg også :P Har flere venner som skryter uhemmet over at de enten har gått tur eller vært på trening..! Jeg er ikke en som skriver status ofte på facebook, og jeg synes treningsoppdateringer er i samme gate som å skrive at man enten sitter på do eller nettopp har spist middag osv..

Å nei, jeg er ikke sjalu fordi at de trener :P Gjør det nok selv også!

Skrevet

He, he.. Har i hvert fall tilgode å se statuser ala "Ligger på sofaen og ser på TV og spiser potetgull"

Tror nok ikke at FB-statuser viser til det virkelige hverdagslivet, men stort sett til det folk vil skryte av (og evt syte om).

Men på tide å bruke mindre tid på FB kanskje? :)

Skrevet

Nei, vi er flere som syntes det er teit....Blir litt sånn "se hvor flink jeg er" greie. Kjempebra at man trener og spiser sunt, men hele verden har ikke interesse av å vite om det!

Skjønner også at veldig overvektige mennesker vil si at de trener mye, slik at folk ikke tror at de bare ligger på sofaen og stapper seg, men det får være måte på hvor mye man kan skrive om trening da.

Dessuten så vises jo det på vekta etterhvert hvis man er trener mye og spiser sunt :o)

Skrevet

Nja, ikke sikker på om jeg er helt enig med deg 23.15 i at veldig overvektige mennesker vil si at de trener mye. Jeg er ganske tykk men jeg kunne aldri i livet tenke meg å legge det ut på facebook når jeg trener fordi jeg tenker at folk vil sitte og le for seg selv av tanken på Frk. Elefant sosm trener zumba foran tv'en... hihi

Skrevet

Det blir nesten sånn at en kan se hvordan en person er ved å se på statusen... "har trent i dag"= trener ikke til vanlig "er så glad"= ikke vanligvis glad, "har vasket i dag"= vasker ikke til vanlig

Skrevet

Hahaha... Sorry at jeg ler.. Men nå ser jeg den flodhesten med ballerina skjørt fra Disney fantasia som danser zumba... Hoho

Skrevet

Men nå skrev jo HI at hennes overvektige bekjent skryter at hun trener så mye, jeg har også noen overvektige "venner" på min facebook, og der også står det mye om trening og kosthold nå på nyåret. Og da tenker jeg at de vil skrive det fordi folk skal se at de gjør noe med overvekten sin og er "flinke" (ihvertfall nå på nyåret ;o) )

hilsen anonym 23:25 :)

Skrevet

Jeg har bare verdens verste dame på FB. Flott av utseende, men sur som fy!! Har til gode å se henne smile i det virkelige liv. På profilen hennes har hun ørtenførtimillioner portrettbilder som hun har tatt av seg selv! Med DET store smilet! Alle med partysminke!

Hun er bra pløsete i kroppen, men nesten alle statusene hennes handler om trening!

De få som ikke handler om trening, er av typen "endelig mandag! Eeeeeeelsker mandager. Ha en FANSTISK dag alle sammen!! <3"

Eller sånn der ala "no pain, no gain" osv statuser!

Kan ikke tenke meg noe mer falskt, for jeg VET jo godt hvordan hun EGENTLIG er!!

Skrevet

Har et par stykker som skriver om trening. Ingen av dem er overvektige. Hu ene løper og sykler Birken og sånt, så hu er relativt sprek...

Skrevet

Dette er ikke akkurat om trening da, men jeg har ei venninne som er så sur, bitter og oppslukt av eksen at hun holder på å bikke over. Hun prater ikke om annet og er så sjalu på den nye samboeren hans. Hun klarer ikke å være i ro og mumler og står i hele tiden og kjefter og smeller med eksen foran ungene og truer hverandre om at de aldri skal få se ungene igjen og denger inn i bilene og full krig (foran barna). Men på FB skriver hun flotte rim om at livet er for kor til å være sur og bitter osv og fremstiller seg selv som den perfekte mor...

Skrevet

Det er virkelig ikke mulig å henge seg oppi statusene til folk vel. Utrolig smålig også å ikke kunne glede seg over andres glede for noe de opplever og er stolte av.

Det er ikke gitt at "alle" har overskudd til "alt", og ser det som en liten seier når de har fått til noe, og vil dele det med folk på VENNElista.

Personlig blir jeg glad over å se at mennesker jeg bryr meg om har det fint. At de har verdens søteste baby, at de har spist noe godt, gjort noe gøy.

På den andre siden gir det mulighet til å hjelpe hvis noen har det vanskelig å uttrykker det.

Nei.... Mere glede på andres vegne og en større takknemlighet for de små ting vil gjør mye med mange. Tror jeg.

bryr du deg ikke om oppdateringer osv på fb er det kanskje ikke rette nettstedet for deg.

Plager det deg slett vennen!

Det går også an å trykke på det lille krysset ved siden av oppdateringen og bestemme at du ikke vil se oppdateringer fra den enkelte. Så slipper du å miste antall på vennelista om det er det du bryr deg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...