Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Føler meg som en vandrende karboklump i dag. Det ble for mye av både mat og alkohol i går, men herregud så gøy det var! Vi danset til beina var såre og ramlet over dørstokken så sent at jeg absolutt heller burde sove enn å blogge akkurat nå. Klokken var vel nærmere fem da jeg begynte å lage egg og bacon, fordi jeg var så skuffet over nattpizzaen vi hadde kjøpt. Resultatet ble innbakt majones i eggerull. Fy søren så kvalm jeg blir av tanken på det nå, men det var SÅ godt der og da Jepp du er jo en bulldoser av en karboklump, må få ut dritten snarest mulig!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Voldsomt til oppstyr rundt henne for tiden. Hvem blir den neste?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Ja, jeg leste det jeg også, og tenkte det samme som deg. Jenta er syk, syk, syk stakkar. Hun burde virkelig få hjelp i stedet for å fore ungjenter med sitt syke selvbilde. Og "innbakt majones i eggerull"? WTF?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Hvorfor gidder dere lese bloggen hennes hvis dere synes hun er så håpløs?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Huff ja..en hun føler seg nok som en skikkelig julegris av et egg med litt masjones...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Stakkars mennesker, må være fryktelig å leve med sånne mindreverdighetskomplekser Når du spiser LCHF er det helt vanlig å føle seg rar hvis man har "skeiet ut", kroppen får nemlig sukkersjokk
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Men hva er majonesen bakt inn i? En rull laget av egg? Mulig jeg også hadde følt meg litt "stappa" om jeg hadde pakket i meg noe slikt klokka fem om morran etter alkohol og pizza....hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå