Vestlending med to, snart tre? Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Noen som har tips til hvilke biler man kan kjøpe det. Føler på meg at det er veldig få å velge i.
fox`y Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 vi har en Honda CRV 4julstrekk,veldig fornøyd, go plass bak til guttene. hadde 3 barneseter bak i sommer gikk helt fint:) venter nr 3 selv nå. stort bagasjerom også.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Har en 270ML og har god plass til 3 bakovervendte seter.
Snøfnugg75 Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Audi Q5. Må ha smale seter, men det går med tre
flypapir Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Vi får ikke 3 barneseter (2 barkovervendte og en fremovervendt med rygg) baki vår Honda CRV, så den måtte byttes nå som vi venter nr.3. Vi har endt opp mer en Volvo V70. Har bare hatt den et par uker, men den virker god så langt Trygg trafikk har forøvrig en oversikt over hvilke biler som har plass til 3 barneseter baki; http://www.tryggtrafikk.no/F%C3%A5+biler+for+trebarnsfamilien.b7C_wtDK2D.ips
Navychick Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Anbefaler XC 70. Vin bytter til den nå Har V70 fra før men den har ikke AWD (4 hjulstrekk) og elsker bilen.
2 gutter og 1 jente Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Vi har en subaru forester og har akkurat testa hvordan det vil gå med 3 seter, og det var jammen på håret, og jeg er ikke glad for hvordan det blir. Nå må 4-åringen sitte fremover i midten, for han har smalest sete, så skal 2 åringen og nybabyen sitte på hver sin side bakovervendt.... Liker ikke at han som skal sitte forovervendt må sitte i midten, men heldigvis kjører de veldig lite bil.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Midtposisjonen bak er den tryggeste plassen i bilen! Plassen bak passasjersetet er den nest tryggeste, og av plassene i baksete så er det setet bak fører som er det mest utrygge statistisk sett.
2 gutter og 1 jente Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Jo, jeg ser den, og hadde han satt bakovervent så hadde jeg ansett midten som tryggest, men når det gjelder å sitte i det setet med bare vanlig setebelte og ikke 5-punkts (selv om vi kjøpte det beste de hadde) og ingenting mellom han og frontruta så syns jeg ikke det kjennes så godt ut.... Men det er heldigvis snakk om svært korte distanser ute på landsbygda med lite trafikk, så jeg trøster meg litt med det jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå