Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 har vært sammen i 4 år og har en nydelig liten baby:) Jeg føler ikke jeg tenner på han lengre. Kan jo også ha med at jeg har problemer med underlivet etter fødselen og liker ikke tanken på sex engang:S Men når han kler av seg og ligger der så bare, jeg veit ikke...tenner meg ikke... Av og til kan jeg tenke "søren så sexy han e a", men da har han klær på hehe...jeg er rar! Hva skal jeg gjøre...vil ikke ha sex bare for å please han:)vil nyte det også...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Ikke gi opp.. det er helt normalt å ha svekket sexlyst lenge etter en fødsel... Den kan komme tilbake. Kan vare i flere år.. ikke la det ødelegge forholdet med faren til barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 nei, jeg viser han ikke at jeg ikke tenner på han, men vi har nesten aldri sex:( Blir jo redd for utroskap også når man leser hva noen skriver her inne på DIB. :s Men jeg følerjeg kan stole på han...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Elsker han deg så holder han ut.. Min har holdt ut.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Jeg tenner ikke på min heller. Har ikke gjort det på snart tre år. Er supertent sånn "generelt", går bare rundt og syns alle hadde vært interessante sexpartnere. Men når det kommer til min nydelige mann så... nei. Vi har masse sex da. jeg har lært meg til å fake tenning :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå