Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har gått ut med en fyr nå ei stund.... Han har funnet ut at han vil no mer enn bare dating... Jeg føler det ikke sånn. Han er en veldig god venn og jeg vil si det på en fin måte. Så sa jeg skulle finne en sang som handler om at det ikke blir oss, men at jeg er glad i han for det. For jeg er virkelig glad i han. Han er en av mine beste venner. Føler meg slem som ikke føler det samme som han :/ Uansett, vet dere om noe som kunne passet? På forhånd, stor takk.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Send han linken, da skjønner han det nok. sier bare: let it burn.... hahahhahahahaha Det er alltid verdt å lese på dette forummet.dukker alltid opp noe som er sykere enn det andre;)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Marit Larsens "If a song could get me you"; den er virkelig nydelig sunget og morsomt skrevet. Men om du håper på at han skal "forstå" ett eller annet ut i fra at du spiller en låt for ham, så blir du nok skuffet.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Nei, huff, unnskyld, det var jo motsatt! Jeg trodde det var du som ville bli noe mer og ikke han! 00:34
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 hahaha, vilken sang brukte du da frøken? tok han hintet;)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå