Gå til innhold

Når dere skal på ferie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynner dere å pakke da?

Jeg begynner en uke før, og lurer på om det er normalt... hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg planlegger, skriver lister og styrer i månedsvis før tiden endelig kommer, men jeg pakker bare ettpar dager før avreise da. det vil si, pakker vel helt fram til en time før avreise ;)

Skrevet

He he =) Litt tidlig det kanskje, men når jeg gleder meg, begynner jeg også tidlig =)

Skrevet

Ja lister driver jeg også på med! Bare vi skal til svigers en helg, skriver jeg lange lister hehe! :) Har jo 3 barn og meg selv å pakke til! Mye å huske! Skulle bare ha sett den lista jeg driver på med nå når vi skal til syden! Samboeren min bare ler av meg! :)

HI

Skrevet

Pakker kvelden før vi skal reise

Skrevet

Ja, samme gjør mennen min, men jammen har de vært nyttige mang en gang. Han bidrar jo null ved denne pakkinga, så han skal være glad jeg lager listene mine! :) Nå syns jeg det er fryktelig gøy også da ;)

Skrevet

Skriver lister tja en uke i forveien og passer på å vaske opp alt, også pakker jeg dagen før vi drar.

Har 5 barn, funker fint det.

De to eldste hjelper jeg å skrive lister (altså de skriver selv, men hjelper dem til å få med alt på listen) også pakker de selv. Så får de med seg det de selv vil, og kan ikke klage til mor om noe ble feil ;)

Skrevet

Det hadde ikke funka her i huset! Da kan du være sikker på at alt som skal være med å skittent!

Skrevet

skriver liste å begynner så smått å legge rene klær i kofferten 1-2 uker før vi reiser.

Skrevet

yES! En som begynner tidligere enn meg ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...