Snakkelittmeddeg Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Uærk! Ja, det mener jeg om de altså! Jeg klarer ikke å tygge på de, og jeg må øke inntaket litt pga det har så liten effekt med en halv.. Jeg tygger av små biter og svelger med vann ) Noen andre som har prøvd disse og om de har effekt? ))
Gjest Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Jeg og hatet smaken i starten, men så plutselig ble det helt greit å spise dem....Tar et glass vann også etter å ha spist tabletten, og gjerne en tyggis. Henger jo så godt fast i tennene!! Men effekten er god, i peroider kan jeg ta bare en halv, fordi en blir for mye. Men har god effekt på meg.
Nickey Mouse Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 Hadde god effekt på meg, men greide hverken smaken eller konsistensen. Byttet til Lactulose...
Snakkelittmeddeg Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2011 Nomnomnom Nå er jeg på min andre rute Det eneste positive er at jeg får i meg masse vann )) Men hvilken effekt har dere fått? Jeg har i grunn aldri hatt problemer med magen, men nå har det på en måte stoppet litt opp :s Derfor prøver jeg med 2 stk i kveld, for å se om det skjer noe da
Nea og juniors mamma Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Mangen år siden jeg spiste på dem nå, men husker jeg syntes de var helt greie å få i seg. Etterhvert var jeg nede i en fjerdedels rute for å holde magen i sjakk, jeg var før det veldig plaget med hard mage. Nå går jeg imidlertid på probiotikakapsler daglig (i litt over to år nå) og den holder også magen i sjakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå