Gå til innhold

Frukt og fiber tyggetabletter!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uærk! Ja, det mener jeg om de altså! Jeg klarer ikke å tygge på de, og jeg må øke inntaket litt pga det har så liten effekt med en halv.. Jeg tygger av små biter og svelger med vann :o)

Noen andre som har prøvd disse og om de har effekt? :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og hatet smaken i starten, men så plutselig ble det helt greit å spise dem....Tar et glass vann også etter å ha spist tabletten, og gjerne en tyggis. Henger jo så godt fast i tennene!! Men effekten er god, i peroider kan jeg ta bare en halv, fordi en blir for mye. Men har god effekt på meg.

Skrevet

Hadde god effekt på meg, men greide hverken smaken eller konsistensen. Byttet til Lactulose...

Skrevet

Nomnomnom ;) Nå er jeg på min andre rute ;) Det eneste positive er at jeg får i meg masse vann :)))

Men hvilken effekt har dere fått?

Jeg har i grunn aldri hatt problemer med magen, men nå har det på en måte stoppet litt opp :s Derfor prøver jeg med 2 stk i kveld, for å se om det skjer noe da :)

Skrevet

Mangen år siden jeg spiste på dem nå, men husker jeg syntes de var helt greie å få i seg. Etterhvert var jeg nede i en fjerdedels rute for å holde magen i sjakk, jeg var før det veldig plaget med hard mage.

Nå går jeg imidlertid på probiotikakapsler daglig (i litt over to år nå) og den holder også magen i sjakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...