Gå til innhold

Kan man bruke bikini i svømmehallen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å dra i svømmehallen med datteren min, men finner søren meg ikke en eneste ok badedrakt noe sted. Er det noen som bruker bikini når de drar i svømmehallen, eller er det helt teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i hvert fall sett flere som gjør det, og har selv gjort det når badedrakten har vært til vask.

Skrevet

jeg gjør det hver uke på babysvømming. har ikke badedrakt, og er mange som bruker bikini.. Og min er slitt og gammel!

Skrevet

Takk for svar begge to!

Kanskje jeg skal våge meg en tur i svømmehallen da....... i bikini;)

Skrevet

Jeg har ikke sett noe forbudt skilt iallefall...

Skrevet

Nei er du gal. Bikini i en svømmehall??? Hvis du ikke har noe imot at folk ler av deg så kjør på...

Skrevet

Jeg gjør det, så ja, det kan man.

Jeg personlig bruker ikke badedrakt. Føler meg ikke vel i det.

Skrevet

Vi er ofte på Vannkanten i Bergen..og der er det mange som bruker bassengene.. OG det er mange damer i bikini. Har aldri tenkt at det skulle være spesielt rart egentlig...

Kos deg du!

Skrevet

Jeg bruker aldri badedrakt, og det er da vanlig å bruke bikini både på stranda og i svømmehallen. Skjønner ikke at du bruker en kalori på å bekymre deg for det, engang... ;-)

Skrevet

Her om dagen kom det to venninner i svømmehallen, begge i minimale trekant bikinier. Det var temmelig mange hevede øyebryn io kjølvannet deres. Det var en meget spesiell bekledning i en svømmehall. Stikkord svømmehall, ikke Miami Beach.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...