Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Var der sammens med en venninne og skulle shoppe klær da vedkommende falt sammen like før hun skulle gå inn i prøverommet:( Det hele endte med at butikkinnehaver måtte stenge en kort stund, mens kjendisbloggeren kom til seg selv igjen! Jeg var der, kan du gjette hvem dette var?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Fotballfruen....? Hun ser ut som om hun trenger litt mer mat. Var det slemt sagt? Ikke meningen.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Hvem bryr seg.... Jeg har også besvimt i en klesbutikk... Jeg var der! Noen som vil gjette hvem jeg er? (Sånn siden det er så kjempesjeldent at mennesker besvimer, så må jo noen vite hvem jeg er også)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 HI og dere om prøver å gjette hvem dette var, burde seriøst revurdere retningen livet deres har tatt. Tragisk!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 hehe, du som synes vi er tragiske.. Du gikk jo inn på denne tråden selv da!? Litt nysgjerrig du også tenker jeg! woop woop!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #11 Skrevet 30. januar 2011 Jeg var ikke spesielt nyskjerrig siden jeg ikke har lest en eneste blogg i mitt liv, utenom noen få innlegg av den jenta som døde av kreft, Regine. Og jeg tipper det ikke var henne. Men jeg var nyskjerrig på hvor tragisk det er mulig å bli liksom. Selv om jeg vet jeg er litt tragisk selv, som er inne på Dib i det store og det hele. God gjetting! Jeeses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå