Gå til innhold

Liv i magen?


**littlå med spire**

Anbefalte innlegg

Mange som kjenner liv nå ?

Jeg er nå kommet til 15+5 idag, kjenner så bobbler/puff i magen.

Det må være lille nurket. Kjente det ikke så tidlig sist, da tror jeg at jeg var ca 18-19 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 16 uker, og følte virkelig jeg kjente liv i går kveld. Lurer allikevel på om jeg har så lyst å føle liv at det bare er innbilling.. Har ikke hørt hjertelyd eller noe så håper bare alt er ok der inne :) Er førstegangs så har ingenting å sammenlikne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente som du også bobling i den tiden ca rundt uke 15, nesten som små sprell, eller dirringer :) Deretter ble det stille igjen så fikk høre hjertelyden hos jordmor. Utrolig fint å faktisk høre bebisen :)

Nå er jeg i uke 17 og kjenner små dytt innimellom, men er ikke så lett å kjenne på utsiden siden vi kjenner likemye puls i våre egne fingertupper noen ganger, vil jo så gjerne! Så vi gleder oss bare til det kommer mer og mer nå! Pappaen er minst like spent hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent liv hver dag siden uke 13 og i går kjente jeg spark med hånden for første gang :) Jeg er i uke 18 og er andregangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg kjente liv igår og idag. små plopp inne i magen. håper det ikke bare er luft da! men det er litt annerledes...som en slags kiling eller bobbling på innsiden. Er førstegangs, så aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter. Er i slutten av uke 19 nå. ploppene var ganske langt nede i magen, under navlen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke kjent liv enda.Er i uke 18 og er og førstegangs.Har hørt hjertelyden så vet at alt er ok der inne.

Jordmor sa at en kom til å kjenne liv rundt uke 20 når en var førstegangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente flere tydelige plopp (spark) igår kveld, så nå er jeg ikke lenger i tvil! Dette er ikke luft, det er lille jenta mi! så glad så glad! Veldig veldig rar følelse. Det var spesielt ett "dytt" som kjentes ekstra godt. Er jo snart i uke 20, så det er vel forventet å kjenne liv rundt disse tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent liv enda, er i uke 17 og førstegangsfødene. Må nok smøre meg med litt tålmodinghet da det enda kan ta noen uker før jeg kjenner noe - selv om jeg helst ville kjent noe igår;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mitt første ordentlige spark i går kveld =) kvapp skikkelig til. For en heeerlig følelse. Hadde nesten glemt det siden sist gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...