Gå til innhold

flere som har termin 5 mars?=)


de tre bukkenebruse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! 5 mars her også! Har fått termindato 1,2,4 og 5 mars men den fra uke 17-UL er 5 mars så det er vel den som teller :)

Hvor skal du føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal føde på SUS i stavanger =) du da?

hvordan ligger du an med forberedelsene?hehe =)

her er alt klart nå,er ganske herlig=) pakket ting som jeg skal ha med til sykehuset til lille gutt i går,så er bare mine lær jeg må hive oppi i sisste liten hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vidt begynnt å tenke på bagèn ja... har pakket alt til lillegutt (jeg får også en gutt! :) ) men har ikke pakket alt til meg selv enda. Skal føde på Ullevål og vi bor på Grunerløkka i Oslo så det er svært kort vei dersom jeg ikke skulle huske å pakke alt i bagen. Ellers er alt av innkjøp stort sett i boks. Lurer på om jeg skal kjøpe en slik ammemadrass men ellers har jeg alt av klær og utstyr til hjemkomsten i allefall. :)

Har dere bestemmt navn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Hiver meg på tråden er, selv om terminen er 6.mars :-) Venter ei lita jente og skal også føde på Ullevål. Har ikke begynt å pakke bagen enda....men burde vel det snart. Hvordan er formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hive meg på her jeg også da , UL termin 5 mars =) så nærmer seg med store fremskritt nå =D Skal på Tønsberg jeg da hehe begynt å pakke sykehusbagen i dag men aner ikke hva jeg skal pakke i og med at mange av klærne jeg har må jeg bruke i mellomtiden også .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi bor en time ca fra sykehuset,så gleder meg ikke noe særlig til den turen inn der hehe... husker fra forige gang at det ikke var godt å sitte i en bil når jeg har rier =P hehe

 

nei,vi har ikke tenkt noe særlig på navn til knøttet ennå,men han har forhåpentligvis et navn når han blir født =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen her er fortsatt bra. Selvsagt med litt plager som halsbrann og slikt men jeg er oppegående og i fin-fin form og jeg har ikke merket noe til smerter ved kynnere enda (kun svært milde "mensensmerter" ett par ganger... - men masse kynnere hele tiden som ikke gjør vondt) Dere da?? gøy å høre hvordan alle har det! Var forresten hos jordmor idag og hodet ligger ned men er ikke festet enda. Dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også:) Er førstegangsfødende og skal føde på Rikshospitalet:) begynner å bli heller utolmodig! Men synes i grunn tiden går ganske fort nå mot slutten. Mye kynnere og "stikkninger". Og bebisen ligger veldig lavt nå, har synket sikkert 10 cm de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin den 5. mars og skal føde på Kingston Hospital i England (utenfor London). Venter en gutt og gleder meg veldig! Har ikke pakket bag enda, men føler at jeg burde starte snart... Har heller ikke begynt å telle dager, men det kommer nok snart... prøver å si til meg selv at det er max 6 uker til det er en baby her i tilfelle jeg går over... Føler meg veldig bra, har vært heldig og hatt fri en stund nå så har bare meg selv å tenke på og går ¨på aqua aerobics/sirkeltrening 3 dager i uken. Herlig å være i basseng og føle at en nesten er vektløs! Har ikke gått opp noe særlig i vekt ifht før jeg ble gravid, mest pga av jeg tok av meg 5 kg de 3 første mnd for spiste bedre + drakk ikke alkohol lenger + ble mer aktiv...! Går på svangerskapskurs, noe som er bra for å møte likesinnede som skal føde innen en mnd fra meg... blir støtte/barselsgruppen etterpå. Har heldigvis kort veg til sykehuset og vurderer å gå dit... men regner med å skifte mening når det først skjer!!

Lykke til alle sammen! Gøy at vi har termin samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...