Gå til innhold

Reisetrille - tips mottas gjerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Noen som har forslag om en bra reisetrille? Og kan si litt om hva som er bra ol. Vet ingenting om det, så tips mottas. Er de fleste justerbare i ryggen f.eks?

Takker!

Videoannonse
Annonse
Gjest Balle Klorin
Skrevet

Vi er veldig fornøyde med vår Titanum Breeze. Dersom jeg skulle valgt helt uten tanke på pris ville jeg derimot valgt Maclaren. De er ikke så ulike disse to, men Maclaren er jo litt kulere:) Mannen min er dessverre ikke tilhenger av å bruke "kult" som vurderingskriterie...

Skrevet

Carena Easy. Lett trille med full liggestilling og god kalesje. Stort pluss for stor og lett tilgjengelig handlekurv (man har gjerne en del med seg ut på ferie, eller kjøper ting). Også veldig greit med koppholderen som følger med. Mye bedre enn alle disse myke tøykoppholderne man må kjøpe ekstra til vogner som ikke har slikt. Veldig enkel å legge sammen og tar liten plass sammenlagt. Billig er det også, ser ingen grunn til å bruke tusenvis av kroner på noe som skal brukes såpass få dager i året.

Skrevet

Også ganske fornøyd med Carena Easy. Lite minus er hjulene som sklir litt til siden. Men den er veier lite og lett å pakke sammen og blir helt flat. :)

Skrevet

Maclaren Techno XT er genial. Kan legge ryggen helt ned, super solskjerming, veldig lett å trille, lett å slå sammen/opp osv. Kjempegod trille som endte opp med å bli hovedvogn for oss i hvert fall.

Eneste aberet er prisen, koster vel rundt 3000 kroner.

Gjest Balle Klorin
Skrevet

Når jeg sjekket den kostet den 3.700 kr...

Men den er utrolig fin og veldig god å trille.

Men baby breezen står ikke mye tilbake og koster under halvparten.

Carena Easy ville jeg ikke kjøpt.

Skrevet

vi er også strålende fornøyd med carena easy trilla vår:)

Signerer Lemonia over her:)

Skrevet

Etter ei venninne hadde carena easy ville jeg i hvertfall ikke ha den, fordi den begynte å knirke noe helt forferdelig, MEN det finnes en helt ny trille som er nesten helt lik som heter 4 me.

Den hadde vi med oss til Tyrkia og virkelig verdt prisen (samme som carena), men med demping på alle hjul.

Ellers synes jeg de fleste triller breeze, carena og 4 me er korte i ryggen. Her gikk det akkurat når han var 1,5 år

Skrevet

Breeze er super til de helt minste, men blir ustabil og vanskelig/tung å manøvrere når barnet blir over året. (vi har hatt to breeze vogner, så snakker av erfaring)

Den trilla vi er desidert mest fornøyd med i kategorien reisetrille, er PegPerego Si. Den har masse finesser, er utrolig komfortabel for barnet - og blir liten sammenlagt.

MacLaren trillene (og de fleste andre triller) blir utrolig lange når de slås sammen. Det passer ihvertfall dårlig sammen med bagasjerommet på vår lille bil...

Men PegPerego Si trilla passer perfekt.

Den har også frontbøyle, noe som er et kjempepluss. Selges nå i norge på biteringen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...