www.karibienshule.blogg.no Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Får vel joine her igjen da, 2 år etter...hehe. Ser det er stort sett de samme verdensproblemene her inne som sist, og det er vel egentlig ikke så rart :=) Hvordan får det med deg mamsi, skjer det noe action?
Mamsi_79 Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Hei Karibien & Aurora, Jeg hadde helt glemt nicket ditt fra forrige gang, så det var jo artig at du klarte å spore meg opp igjen her inne i ren anonymitet Verdensproblemer har en tendens til å gjenta seg, og du må ikke bli irritert selv om de samme spørsmålene gjentar seg, alt som ikke dukker opp på første side her inne eksisterer ikke I dag har jeg kjent på kraftigere kynnere og har løpt rundt i huset med vaskefillen og en unge i front og en bak meg i håp om at dette ville gjøre at kynnerne ble til "the real thing".. Jeg klamret meg en stund til håpet, men etter et par timer gikk jeg tom for energi og satt meg ned.. og ergo forvant kynnerne. Jeg lurer på hva som er forskjellen på kynnere og maserier ? Føles det likt eller finnes det forskjeller her ?
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2011 Hehe, jeg hadde også glemt nicket ditt ser du:) Men så satt jeg og eliminerte litt, og plutselig så jeg mamsi - DA huska jeg! Hihi.. Merkelig, for 3 dager siden var jeg helt sikker på at jeg IKKE skulle henge rundt på barnimagen denne gangen...men så blir jeg jo hekta igjen. Syns jeg ser deg for meg altså, med denne vaskefilla di! Ble det noe vask eller var du mest opptatt av å bedrive fødselsfremmende aktiviteter? Har mer troa på psykisk stress enn fysisk jeg altså, men det er nok forskjell på folk der og. Merker mer i magen når jeg er irritert/ har det travelt/ stresser enn når jeg f eks trener. Sist var det jo permitteringsvarsel på paps som gjorde susen (evt risengrynsgrøten med kanel). Disse kynnerne og maseriene har jeg null niks peiling på. Forholder meg til vondt, mer vondt og VONDT jeg. Sist ble magen hard i ny og ne på slutten, men ingen vondter. Nå kjennes det jo stadig ut som mini vinker eller spreller "der nede", på en slik måte at jeg nesten må se om det er noen som stikker hånda ut. Tror kynnerne er de der opptrenings-stramme-greiene som man merker mye mer av for hver graviditet. Så skal de gi seg om man legger seg nedpå eller endrer aktivitet ellerno. Maserier er vel kanskje mer veldig langvarige modningsrier kanskje? Altså at kynnerne er bare trening..? Har ikke peil, men har bestemt meg for at jeg har kynnere -og at de er mer plagsomme nå enn sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå